A benzin-villany átkapcsolással nem kell foglalkozni, azt intézi magának. Annyi van, hogy arra figyelhetsz, hogy ha finoman nyomod, akkor egész sokáig tudsz elektromos módban menni, és nem vált át.
Aztán előbb vagy utóbb rájön az ember, hogy a hibrid gondolkodva vezetve nem lassabb mint a többi közlekedő, viszont 4 körül fogyaszt.
Benzonmotorral ECO végén tartva érdemes gyorsítani, majd forgalom és terepviszonyok függvényében pedállal motor lekapcsolás vagy egyenletes sebesség tartása benzinmotorral. Legjobban akkor fogyaszt, ha sokat jár a benzinmotor alacsony fordulaton. Az elektromos haladáshoz ugyanis nagy veszteséggel állítja elő, tárolja majd alakítja vissza az áramot. Hegyre fel ( különösen közel a tetejéhez) nem érdemes neki nyomni, időt nem nyerünk vele és csak feleslegesen tölti az akkut. Lefele úgyis rátölt, ha még van hely ( domborzattól függően) . Piros lámpához is jobb gurulni, mint sietni, hogy előbb és hosszabban lehessen állni.