Szerző Téma: Mazda  (Megtekintve 610083 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Mazda
« Válasz #975 Dátum: 2012.08.23 22:27:57 »
Autoszerelő havernak épp 2 hete szorult meg az isuzu motoros kombi G astrája, pedig az mindent megkapott és nem több100 ezer km volt benne  :whistling:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Re:Mazda
« Válasz #976 Dátum: 2012.08.23 22:45:15 »
Ennyi erővel vegyen az ember suzukit, mert az milyen megbízható.

Szívemből szóltál pajtás!  :D
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Mazda
« Válasz #977 Dátum: 2012.08.23 22:46:13 »
Autoszerelő havernak épp 2 hete szorult meg az isuzu motoros kombi G astrája, pedig az mindent megkapott és nem több100 ezer km volt benne  :whistling:
Lehet hogy túl sokat kapott [rohog]

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re:Mazda
« Válasz #978 Dátum: 2012.08.23 22:52:42 »
Lehet hogy túl sokat kapott [rohog]
Vagy mégiscsak több százezer volt az a nem több százezer... :-D
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Mazda
« Válasz #979 Dátum: 2012.08.24 14:55:09 »
A kérdés továbbra is, hogy akkor ugye nem rohad idő előtt, és a 2 literes 101 lovas, illetve 110 lovas dízel az megbízható-e?
A G-Astra hajlamosabb a korrózióra, mint a Mazda 323 F. A dízeljei pedig, ahogy már mondtam, relatíve problémás motorok hírében állnak.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Re:Mazda
« Válasz #980 Dátum: 2012.08.24 14:59:51 »
Vagy mégiscsak több százezer volt az a nem több százezer... :-D
Vagy mégiscsak elfogult vagy, mert a tieitek nem romlottak el... Ez a legnagyobb (másokra ható) csapda, ami egy kevésbé megbízható kocsitípus tulaját fenyegeti. Kifog egy tökéletesen működő darabot (erre azért nem kicsi az esély, csak éppen kisebb, mint más, megbízhatóbb típusoknál), és utána hirdeti, hogy márpedig ez egy megbízható autó. Holott nem az. Mert nem 2-3-4 példányból kell tapasztalatokat levonni, hanem legalább több százból, vagy inkább több ezerből. Ennek alapján pedig a G-Astra igenis jóval problémásabb a Mazda 323 F-nél, bármi is volt a ti konkrét, egyedi tapasztalatotok.

Ugyanez a problémám azzal, amit a Sharanról szoktál írni.

A gond pedig ott kezdődik, mikor másvalaki ennek alapján megvesz egy ilyen autót, nála pedig bejön a papírforma.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Re:Mazda
« Válasz #981 Dátum: 2012.08.24 15:01:09 »
Te döntésed lesz. Én inkább költenék többet a szervizelésre, de tudom, hogy egy masszív autóban ülök 4 db légzsákkal körülöttem, mint egy papírautóban.
Az utolsó generációs 323 F ugyan mitől lenne papírautó  :eek: ? Egyidős fejlesztés a G-Astrával.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re: Re:Mazda
« Válasz #982 Dátum: 2012.08.24 15:43:18 »
Az utolsó generációs 323 F ugyan mitől lenne papírautó  :eek: ? Egyidős fejlesztés a G-Astrával.
AzéRt, mert ugyanaz, mint az E11. Az E11 is egy papírautó érzetű egy G Astra mellett. Akkoriban az összes japán autó ilyen volt. A g Astra masszív.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Mazda
« Válasz #983 Dátum: 2012.08.24 15:46:03 »
Ja, én most a 1996-7-es 323-ra gondolok. ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Mazda
« Válasz #984 Dátum: 2012.08.24 17:57:37 »
Ja, én most a 1996-7-es 323-ra gondolok. ;)
Ja, de nem arról van szó :) ... Hanem erről:

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Re: Re:Mazda
« Válasz #985 Dátum: 2012.08.24 18:02:48 »
AzéRt, mert ugyanaz, mint az E11. Az E11 is egy papírautó érzetű egy G Astra mellett. Akkoriban az összes japán autó ilyen volt. A g Astra masszív.
Te mérnök vagy, bakker :) ... Tudj már különbséget tenni érzet és valóság között  :D ... A G-Astra masszív érzetet kelt egy E11-hez képest, mert szélesebb a küszöbje, vastagabb az ajtaja, és direkt olyanra csinálták, hogy jó "súlyosan" csukódjon. Az effekt bejött  :yes: ... De ez csak effekt. Ettől még tényleges törésbiztonságban nem sok különbség van egy G-Astra és egy E11 között - legalábbis sokkal-sokkal kisebb, mint amit az érzet sugall. Konkrétan: az első generációs E11 23 pontot kapott utasvédelemre, a G-Astra 25-öt. Ebből oldalirányú ütközés elleni védelemre mindketten 12 pontot kaptak. Ennyit arról, hogy mit jelent a gyakorlatban az Astra ajtajának sokkal masszívabb ÉRZETE, és a szélesebb küszöbje!  :otlet: :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re: Re: Re:Mazda
« Válasz #986 Dátum: 2012.08.24 18:20:45 »
Te mérnök vagy, bakker :) ... Tudj már különbséget tenni érzet és valóság között  :D ... A G-Astra masszív érzetet kelt egy E11-hez képest, mert szélesebb a küszöbje, vastagabb az ajtaja, és direkt olyanra csinálták, hogy jó "súlyosan" csukódjon. Az effekt bejött  :yes: ... De ez csak effekt. Ettől még tényleges törésbiztonságban nem sok különbség van egy G-Astra és egy E11 között - legalábbis sokkal-sokkal kisebb, mint amit az érzet sugall. Konkrétan: az első generációs E11 23 pontot kapott utasvédelemre, a G-Astra 25-öt. Ebből oldalirányú ütközés elleni védelemre mindketten 12 pontot kaptak. Ennyit arról, hogy mit jelent a gyakorlatban az Astra ajtajának sokkal masszívabb ÉRZETE, és a szélesebb küszöbje!  :otlet: :)
hidd el, tudok. ;)
3 évig volt G Astra nálunk családi autó, és idén lesz 4 éve nálam a Corolla. Nemcsak érzete van a G Astrának... ;)
Te viszont csak próbáltad a németet, nem éltek vele. Ezt nem bántásként írom, hisz ismersz, hanem ez egy tipikus példa arra, amikor számomra NEM az adac a mérvadó, hanem a saját legalább 3 éves tapasztalatom. ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Mazda
« Válasz #987 Dátum: 2012.08.24 20:58:51 »
ej, Bepi de igazad van.. :yes:
emiatt az érzés miatt vettem németet. mindent úgyanúgy érzek ahogy leírod!
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Re: Re: Re:Mazda
« Válasz #988 Dátum: 2012.08.25 07:20:56 »
hidd el, tudok. ;)
3 évig volt G Astra nálunk családi autó, és idén lesz 4 éve nálam a Corolla. Nemcsak érzete van a G Astrának... ;)
Te viszont csak próbáltad a németet, nem éltek vele. Ezt nem bántásként írom, hisz ismersz, hanem ez egy tipikus példa arra, amikor számomra NEM az adac a mérvadó, hanem a saját legalább 3 éves tapasztalatom. ;)
Nekem van a seggem alatt G és H Astra is.  Szívesebben ülök azonban a korosztályos Borába, vagy akár az Octávba is, pedig a G, az kombi.
Jobbak az ülések, kényelmesebb nekem az ergonómiája ez utóbbi kocsiknak.  A H Astrát, meg nem szeretem. A középkonzol túl széles, a motor halvány libafos, szét kell tiporni, hogy menjen, ellentétben a G-vel, jóllehet, hogy ez "csak érzet", de üljél csak benne egész nap, teperj le 600 km-t, és átértékeled. Most direkt nem írtam ebbe a sorba a Golf VI-oszt, mert az egy másik kategória, ég és föld a különbség, természetesen a hatos javára.
Na, abban a kocsiban minden a helyén van, a motortérbe és a beltérben is, vitán felül. (más kérdés a tartósság, na ebben vannak kételyeim a turbobypass típushiba kapcsán, valamint az olajevésre igencsak hajlamos motorok miatt.)
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Re: Re: Re:Mazda
« Válasz #989 Dátum: 2012.08.25 12:31:02 »
hidd el, tudok. ;)
3 évig volt G Astra nálunk családi autó, és idén lesz 4 éve nálam a Corolla. Nemcsak érzete van a G Astrának... ;)
Te viszont csak próbáltad a németet, nem éltek vele. Ezt nem bántásként írom, hisz ismersz, hanem ez egy tipikus példa arra, amikor számomra NEM az adac a mérvadó, hanem a saját legalább 3 éves tapasztalatom. ;)
ADAC? Én EuroNCAP tesztekről írtam, összetörték mindkét típust. Az azért egy eléggé egzakt dolog. Amúgy sokat mentem az Astrával. Igen: masszív, tömör benyomást kelt a karosszéria. Masszívabbat, tömörebbet, mint egy E11. Illúzió! Csinált, kreált, tervezett mű-érzés. A törésteszt nem igazolja az érzetet, de ettől függetlenül is 100 %-ig biztos vagyok benne, hogy sem a Toyota, sem a Mazda nem gyárt(ott akkor sem) kevésbé biztonságos autókat, mint az Opel.

Amúgy... mire terjed ki a 3 éves tapasztalatod? Karamboloztál is ezekkel az autókkal? Remélem, nem  ::)
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.25 12:32:54 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )