Önindítót meg tekerte?
A leírt dolgok alapján pont akkumulátorra nem gondoltam volna
Ez már ma a második.
Az első gyertyacsere, most akkucsere.
Itt meg már EFI diagnosztika koppszenzorcsere meg minden volt már
Mostantól ha hiba van, és kérdez valaki, akkor ezekkel fogom kezdeni
Unbelievable
Nagyjából 3-4 hete állt le a kocsi, akkor 2 nap múlva elhúztuk a szerelőhöz, és akkor kiderült, hogy az akkumulátor már rossz állapotban van, mert mire pestről velencére értünk addigra a féklámpa már leszívta az akkut annyira, hogy a vészvillogó sem villogott, tehát nagyjából 2 óra alatt kaputt volt az akku. Ott feltöltötte a szerelő, ő cserélgetett benne ezt-azt(4db gyertya, rotor, motorhőfok jeladó, és a gyújtáselosztóban a jeladó), majd nagyjából 1-1,5 hetet megint állt a kocsi, és elkerült egy másikhoz, ahol ismét fel kellett tölteni az akkut. majd ott életet leheltek belé (gyújtáselosztó csere), és visszakerült hozzám a hétvégén. Tegnap még teljesen jó volt, ma reggel viszont már úgy indult mint egy panaszos diesel, akinek már csak percei vannak hátra, de 'hál Istennek beindult, nem kellett bikázni. Volt egy másik akkum azt elvittem magammal a melóhelyre, ott egy kicsit rátöltöttem, de amúgyis temperálva volt, mert foglalkoztam vele, és a melóhelyen akku csere, és csodák-csodája megjavult a rángatásból.
Kamikaze: Remélem nem lesz igazad a hibás jeladó kapcsán, ugyanis előtt próbálkoztam ECU resettel, de nem hozott eredményt, méghozzá a saját biztiét szedtem ki