Én is tisztában vagyok a jó fogyi elérésének elméletével, ettől független maradok középutas: 5w30-as olaj, EnergySaver gumik, ámde 195mm szélesek, és nem fújom beton keményre: általában egyedül utazom, néha +1fő: 2,2bar.
Általában motorfékezem, okosan kezelem a gázpedált: nem padlózom, korán elváltok stb. Ja, és én nem tartok fel senkit, mert a feltartásnál max az ittas vezetés a balesetveszélyesebb!
Én nem azt kérdőjeleztem meg, hogy nem lehet jó fogyikat (akár városban) csinálni, hanem hogy a realítás és egy egy jól sikerült kör nem ugyanaz.
Emlékszem, mikor Palaczk leírta, hogy napközben (11-14óra) milyen kört men Bp.-en,és elég jó fogyit írt be az Ave 2.0-ára. Na, én erre fogtam magam, lenulláztam a BC-t, és péntek kora délután (13-14óra) Budaörs-M1/M7 bevezető-Egr út- Eteleút- Szerémi út- Lágymányosi híd- Soroksári út -Helsinki út oda, majd ugyan ez vissza távot mentem,és 6alattra tudtam kihozni. Ettől függetlenül ez egyedi eset, nem realitás.