Megvizsgálták az Astrát, van baj vele bőven.
fűtőradiátornak elvileg kutya baja, el van vetemedve a műanyag borítás a szélvédő alatt, az engedte be a vizet.
A hidegen kattogást nem a generátor csapágy okozza, hanem a vízpumpa. A vezérlést a kocsin 2 éve cserélték, ha jól látom ezen a motoron a vezérlés hajcsa a vizipipát. Sux, szerintem ott valaki valamit kifelejtett. Lehet emiatt megy fel a hőmérséklet is néha majdnem 100 fokig. Persze a műszerfal azt mutat amit akar, nyilván nem kétévente hitelesített mérőeszköz van benne.
Az olajfogyasztás okát is megtalálni vélték: motortartó bölcső olajos, valamelyik szimmering, tömítés, akármi, szét kellene bombázni az egészet.
Ezen kívül van egy lyuk a hűtőn, meg a lengőkar szilentek is szétmentek, fordulnak ki.