Szia
Igen, de nem bonyolult.
Mikor lent van a kerék, ki kell engedni a kéziféket. Persze előtte nem árt jól biztosítani az autót gurulás ellen. Én emelés után, visszaengedem egy stabil bakra a kocsit és teszek éket a másik hátsó kerék alá. Közben 1-es fokozatban a váltó.
Tehát fék kiengedve, utána ki kell venni a csapot. Én ezután levettem gyújtásról, ezáltal automatán újra húzza a féket. Mikor kész van a csere, gyújtás be, fék kienged. Visszaakasztom a helyére, majd leveszem a gyújtást. Utána gyújtás be, fék kétszer ki-be, majd gyújtás ki. Utána tökéletes. Ja elfelejtettem, hogy a visszaakasztás előtt, rá kell segíteni húzni, mert nem tudja visszatolni a bovdent.
Még egy fontos dolog, hogy a bal munkahengert balra kell becsavarni, a jobb oldalit pedig jobbra. Előtte befújtam szilikon sprével, hogy a porvédő gumi csússzon, ne csavarja fel a tekerés közben. A munkahenger nyomó lapján van két bevágás, azt a fékbetét kiálló kis csapjával kell egy vonalba állítani, különben nem megy be teljesen az úszónyereg a helyére.
Nagyjából ennyi. Ha kell rajz, kép és méret a célszerszámról, átküldöm mailre, vagy messengerre. Ide sajnos nem tudok képet feltenni, ebből még gyenge vagyok.