Ezeknek szinte egyike se igaz!
1. A diersel most 5%-al drágább mint a benzin
2. Viszont a benzines minimum 2literrel de inkább többel fogyaszt, mint a diesel (saját tapasztalat: nekem benzines auto soha még közelitöleg se hozta az elvárt , vagy megadott értéket. Dieselek mind!)
Mondjuk akkor a különbség 25% abbol most elveszett 5%, maradt 20%
3. Árdifferencia? Corollánál most 450 e FT az egy 5 millás autonál semmi. Én inkáébb azt kérem bele, mint néhány felesleges extrát.Söt az 1,6-os Corolla egy árban van az 1,4 dieselel, ami bár Le-ben gyengébb és nem megy 175km/h nál többet (leszarom), de nyomatékosabb
4. Azt meg hogy mi baja lesz 200e km-nél majd meglátjuk, egyenlöre nem sok meghibásodásról hallani.
1. Igen, és pár hete még olcsóbb volt ugyanennyivel.
2. Ez nincs így. Lehet, hogy a te általad vezetett benzinesekre igaz, amit írsz, nekem még soha nem volt gondom alulmúlni a gyári normát benzinessel: egy 1,4-1,6 alsóközép autónak városban 8 körül, de inkább alatt, autópályán 6-7, országúton 5-6 literből ki kell jönnie. Ezt nem lehet ugyanolyan vezetési stílus mellett 2 literrel alulmúlni egy dízellel. Nem ugyanolyan vezetési stílust meg értelmetlen dolog összehasonlítani.
3. 450ezer forint az 450ezer. Ne azt mondd, hogy inkább ezt meg ezt kérsz bele, mert a másikba ugyanúgy kérheted azokat, és megmarad a 450ezer forint. De ki kéne szakadni a Corolla bűvköréből, létezik más autó is, és ott inkább 6-7-800 ezres különbségek vannak. Pusztán a fogyasztásból sosem termelhető vissza.
4. Megint csak az 1,4-es dízelben gondolkodsz. Eddig akárhány szervizes emberrel beszéltem, mindegyik azt mondta, hogy COV-ot csak 1,8-as benzinmotorral szabad megvenni. A dízeleknél menetrendszerűen elő fognak jönni a drága gondok, és nagyjából ez az összes többi egyterűnél is fennáll, ha nem, akkor ott az a különbség, hogy a benzines sem megbízható...