A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
Összes szavazó: 157
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Azért a BKV bérlet ára nem egyenes arányban növekszik az üzemanyaggal.
Idézetet írta: Xtrem - 2011.01.14 09:59:44 A Levegő Munkacsoport nem akar olcsóbb üzemanyagot . Ha belegondoltok, ez logikus. Nem szabad az üzemanyag-felhasználást bátorítani. Ezzel nem lennének a gyártók sem rákényszerítve a fejlesztésekre, mi meg a spórolásra. Pedig a fosszilis energiahordozók ki fognak fogyni, addig meg ha lehet, lassítani kell vhogy a felhasználásukat.
A Levegő Munkacsoport nem akar olcsóbb üzemanyagot .
Azért 93-ban a tömegközlekedés sem így nézett ki, sűrűbb járatok voltak, és a szolgáltatáshoz viszonyítva normális, megfizethető jegy illetve bérletárak.Ott tartunk, hogy 3 mezei vonaljegy 900 Ft (vagy már több is? ). Ennyiből pedig 1-2 km-et is simán lehet autózni.Ha mondjuk 4-5000 Ft körül lenne a felnőtt BKV-s bérlet ára, akkor szerintem többen is letennék az autót (bliccelő is kevesebb lenne, de most itt nem ezen van a hangsúly).
Amíg nem megy 400 fölé a benzin ár, szeirntem csak 1-2%-os forgalom csökkenés lesz, ami jelentéktelen.
- a trolival az a baj, hogyha elakad, akkor nagy gáz van...
Idézetet írta: music - 2011.01.14 15:14:33- a trolival az a baj, hogyha elakad, akkor nagy gáz van...Miért?
Még, még, még, ennyi nem elég...
Idézetet írta: zsoooc - 2011.01.14 12:27:28Amíg nem megy 400 fölé a benzin ár, szeirntem csak 1-2%-os forgalom csökkenés lesz, ami jelentéktelen. Már most sokkal nagyobb csökkenés van.