Papíron a TAF-X a belevaló, de a valóságban nem vált nekem annyira be. Mind a kettő Corolla váltója rosszabb lett tőle, mint a gyári töltettel. És ez nem is szintetikus.
Utána kipróbáltam a Motul Motylgear 75W-90-et, ezzel már jobb lett, de még mindig nem volt az igazi. Utána meg megkapta a váltóm a 75W-85-ös SMX-S-t, ezzel lett a váltás tökéletes hidegben és melegben is.
Több mszervizben használtak régen TAF-X-et, de nagyon sok helyen leálltak vele, ahogyan mesélték, mert sok volt a panasz vele, azóta ezekben a gyári Toyota 75W MT olajat használják.
Szóval jó a meglátás, hogy a TAF-X lenne papírforma szerint a belevaló, de sajnos a valóságban nem vált be nekem, az SMX-S viszont igen. És ez szintetikus is és ugyanúgy tudja az előírt GL-4-es szintet.