Kilométer költségeket nem annyira reális összehasonlítani, az 1.4LPG-hez inkább az 1.5 Hybrid Yarist lehetne hasonlítani, amivel 3-4 liter körül járnál el, a Camry pár kategóriával nagyobb
Nekem B10-ben 12eft az éves biztosítás, az adó 42eft/év (5 éves az autó).
- Hivatalosan 5e mérföld az olajcsere periódus, de szerintem 10ekm simán vállalható, akkor már viszont érdemes cserélni, de ez más autóknál is hasonló, más kérdés hogy a gyártó 20-30ekm-eket írnak elő
- Nincs benne váltó egy un. power spit device van benne, ami a két villanymotort és a benzines motort kapcsolja össze fixen, és ezen három elem különböző fordulataiból jön ki az autó sebessége. Ahogy az előttem szóló is mondta, nincs ami elromoljon benne, de egy 100ekm-kénti olajcserét javaslok. Ez az 1-es Prius-é, de az elv ugyanaz:
http://eahart.com/prius/psd/ - Gyakorlatilag teljesen hiba és karbantartás mentesnek nevezhető a hybrid rendszer, aksi is nagyon sokáig bírja (99-es Priusok is vígan futnak), de ha gond lenne netán lehet cellánként cserélni, és nem is drága (Prius cellái jók bele, az ebay tele van velük). Az inverter ami még egy drága alkatrész benne, de ha csak nem kontárkodnak bele a rendszerbe, azzal sincs gond.
- Gumiban javasolom a 205/60R16 méretet, még simán benne van a méret tűrésben, és lényegesen olcsó ez a szokványosabb méret.
- Ha megveszed, nem fogod eladni
Általános dolgokat simán megcsinál egy Toyota szerviz, ha meg lenne nagyobb gond (de nem lesz) akkor vannak specializálódott műhelyek. A Camry csendes, biztonságos, és kényelmes, jó helyen keresgélsz