Megvolt a szerviz.
Végösszeg 166200 ehhez vettem még injektor tisztító adalékot 3500-ért.
Ami cserélve volt:
olaj, levegő, pollen, üzemanyagszűrő
gyertyák
vízpumpa
vezérműszíj görgővel
hosszbordásszíj görgővel
fagyálló
3 izzó
kulcsház és a mikrokapcsolók
kartercsavar
5w30 Mobil1 Super3000 XE olaj
Volt EGR szelep és pillangószelep tisztítás, hibakódolvasás, komplett átvizsgálás (elektromos is).
Észlelt, de nem javított hibák:
- pollenszűrő tartó mögött műanyag valami el van törve - valami zörgött ott, nem szóltam nekik, ezek szerint ez volt az, most nem zörög
- index visszajelző néha jó, néha nem, komplett műszeregység (műszerfal) cserével oldható meg 20+munkadíj a bontott, vagy néha ránézek, hogy égnek-e az indexek - utóbbi lett
- jobb axiál enyhén lóg - még nem törődünk vele
- jobb első lengéscsillapító enyhén ereszti az olajat - kimérve teljesen jó, még nem foglalkozunk vele
- első és hátsó billegésgátló kigyengülve - még nem foglalkozunk vele
- hátsó dob előtti toldásnál rozsdás a kipufogórendszer - még nem foglalkozunk vele
- féktárcsák csíkosak, hullámosak, vállasak - ne foglalkozzak vele, ha majd morog, akkor szóljak
- klímakompresszor zajos - imádkozunk, hogy még bírja jövő nyárig
- első szélvédőn kavicsfelverődések - szakszerűen feltöltve, leszarom
Mindenből prémium alkatrész ment bele, szerintük a 131000 km, amit az óra mutat valós.