Amit írtak már, alapvetően az új dízelmocikra vigyázni kell és akkor sanszos, hogy nem lesz vele nagy baj, de ha valami gikszer beüt, több százezer is lehet gyorsan a javítás. Ez a valamit valamiért (jól megy alacsony fordulatról is ha kell, és keveset is eszik, ezzel áll szemben a drágább javítás, ha gáz van). Kettős tömegű lendkerék, stb. Alapvetően azt mondják, hogy a D-4D megbízható motor.
Esetleg
ebben a topicban olvass vissza 10-20 oldalt (nem az egészet), volt szó az esetleges hibákról nem olyan rég.
Mint dízel vigyázni kell, hogy hidegen nagyon nem nyomjuk ki a szemét, óvatosan kell vele menni, sokkal lassabban melegszik fel mint a benzines, ez akár 10 km is lehet. A másik, hogy a turbót vissza kell hűteni, tilos azonnal leállítani a mocit (pl autópályán parkolóba kiállsz úgy, hogy előtte 1 perccel még 150-nel mentél). Nagyon fontos még a megfelelő olaj (!), nagyon nem mindegy, melyiket kapja, sokat számít. Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Írd meg, ha megvan a leinfozás, nagyon kíváncsi vagyok.