Sziasztok!
Kipufogót reparáltam pár napja, hegesztettem itt-ott nagy nehezen.
Saválló pálca nem volt jó, hőálló pálca sem annyira, szóval maradt a rutilos. Ez rozsdálni fog, de vitte, majd leveszem, ha újra bánata lesz, egyelőre jobb lett, ez a lényeg. Most már elég gyorsan megy a le-felszerelése.
Közben meg észrevettem, hogy az első motortartó gumibak elrepedt egy helyen. Ma kicseréltem, hála Istennek jobban ment, mint gondoltam.
Szakálnál kaptam SRL gumibakot, kb. 6000 pénz a 25% kedvezménnyel, nem sokalltam.
A kereszttartóhoz rögzítő csavarokat 77, a motorhoz rögzítő csavart 87 Nm-rel húztam meg, ezt találtam hozzá. Nem mentem vele csak pár métert, ennyiben jobbnak tűnik. Ha valakit érdekel, tudok részletesebben írni róla, még a motor tartását kellett megoldani a csere idejére, nem bonyolult.
Gyertyák 2 év után cserélve, kezdtek kicsit átfújni, sok a rövidtáv. Japán Denso K20RU-k voltak benne, most is Denso K20RU, ám licenszelt indonézek az újak.
Váltóolajszintet ellenőriztem 2 év után, hibátlan.
Ami sürgős, az a vezérléscsere szerintem, a gyűrűzés óta van benne ez az INA szett, vagyis 6 éve illetve kb. 45000 km óta.
Szerintetek is sürgős? Ellenőrzéshez le kellene venni a szelepfedelet, de akkor már szelepfedéltömítés csere. Az meg csak a gyári jött be, szóval ez esetben már cserélem a vezérlést is.