Ákos: addig tényleg nincs értelme erről beszélnetek, amíg te is ki nem próbálod az IQ-t is.(tényleg, Aygot próbáltál már?) Addig Ear marad a hitelesebb forrás...(és még mielőtt írnád, mondanád: én nem vezettem egyiket sem, csak Aygoval utaztam...)
Én elhiszem, hogy ő a hitelesebb, mivel ő vezette elvileg mindkettőt.Viszont a hangvételünkből talán az is látszik,hogy én nem rajongok fanatikusan az IQ-ért, nálam nincs lila köd, viszont nekem is tetszik természetesen.
Ha lesz lehetőségem, ki fogom próbálni. Bár a fizikai kötöttségek, a közel egyidejű fejlesztés mellett, nem tartom reálisnak, hogy egy 2,34m tengelytávú Aygo-nál a 2m-es tengelytávú IQ olyan mértékben jobb menetkomfortot adjon, ahogy Ear jellemezte:
"Az Aygo egy nyekló nyakló csotrogány az iQ-hoz képest, sokal hangosabb, esetlenebb a rugózása rengetegszer több hely kell neki a manőverezéshez, és sokkal olcsóbb és bénább a belső tere."
Bár a beszélgetést elnézve, itt már a dolgok mértékéről vitázunk, és ez egzakt módon nem jellemezhető. Ear szerint sokkal sokkal jobb az Iq, szerintem meg csak jobb, igaz, nekem gyakorlati tapasztalatom nincs, csupán következtetek.