De várjatok, mert pl nálam az az érdekes, hogy mióta karambolom volt az olaj teknőbe beletört egy csavar és apoén az hogy nem ott enged hanem ott ahol a legjobban van letömitve és lezárva az olaj teknő. Szal ilyenkor mi a helyzet? Bár már nem törődök ezzel a járgánnyal mert újra páylázok, ez már csak tuning és alkatrész szempontjából marad fent a garázs melletti sufinyiban
De most komolyan azért szivesen osztogatom saját tapasztalataimat. Az olaj folyás lehet más bibi is, lehet rossz de lehet sokat öntöttél bele, bár az utóbbi ritka. Még nekem annó az ETZ 125 ösömnél sok olajat öntöttem bele, rossz helyen, és azt hittem hogy a szimeringem szar, de kiderűlt hogy a felesleget nyomta ki.
Kérdésem a motort ugye brigéciolala lehet lemosni, utána meg slaggal? Mert a cucc neve nem jutt eszembe!
Köv kérdésem kicsit összetettebb.: A lendkerék könyités, és a hengerfej sikolása meg frankó kipuf rendszer plusz direkt szűrő dob rajta majdnem 50 pacit? vagy csak a felét? Meg mennyibe kerűlne???