A helyzet továbbra is fenn áll, az autószerelő a következőket csinálta meg:
lamdaszonda kimérve
gyertyák cserélve
légtömegmérő cserélve
folytószelep/pillangószelep ház kipucolva
hibatároló kiolvasva - nincs hibakód
Itt a fórumban a 330. oldalon találtam egy hozzászólást, Kamboy-tól, ugyan ezzel a problémával, írtam is neki, de a bejegyzése 2011-es, lehet, hogy erre válasz nem kapok egyhamar.
Úgy tűnik, hogy az ő megoldása a VVT-I mágnes szelep belsejében lévő olajsár kitakarítása volt. Tudnátok abban segíteni, hogy a fentebb felsorolt dolgok között ez a tisztítás megtörtént-e, vagy sem?
Pont ilyen névvel ugye nincs javítás, de valamelyik nem tartalamazza azt is esetleg?
További ötleteket szívesen fogadok, a kisautó itt áll az udvaron és nem igazán merek vele járni, úgyhogy sürgősen meg kellene oldani a problémát...ma átnéztem a biztosítékokat/reléket és találtam egy feketedettet. Holnap keresek egy autóvillamossági boltot, veszek másikat. Lehetséges, hogy ez okoz problémát?
Köszi