Majd ha elkezded használni a betéttel érintkező felülete szép fényes lesz, viszont az első pár fékezésnél eszméletlen hangja lesz belülről amíg lehúzza a betét a bevonatolt részt
Na ez megtörtént én ugyan nem hallottam, de a szerelő igen mert jött vissza próbakörről azt mondta hogy valami hangja van a féknek (majd jöttek a kérdések hogy után gyártott e meg ilyenek) és le is vette a kereket megint majd nézegette... azt nem látott rajta semmit majd mondta hogy biztos a bevonatolás miatt de hogy az van ráirva hogy azt nem kell eltávolitani majd a fékpofa megteszi.
Szóval vissza is tette a kereket
légkulccsal jól rá is verette gondolom már be volt állítva 103Nm re. Azt kérdésemre hogy a fékpadi mérés mit mutatott mondta hogy olyan még nem volt.... (persze a hölgytől is megkérdeztem az azt mondta hogy rendben van...biztos félreértett valamit)
Végül az értékek rendben voltak, én meg nem hallottam a hangokat....
Amivel még nem tudok mit kezdeni hogy december 31.én (kb 5 ekm-el ezelőtt) cseréltettem le a fékolajat a kocsiban elvileg még a kuplungnál is lecserélték.
És most azt mondta a szerelő hogy lecserélte a fékolajat mert tiszta szmötyi volt.
Ez ennyi idő alatt tönkremegy? Itt valami sántít nekem...
Azt azt mondja ö nem tudja de a hengereket is visszakellet nyomni stb.
Amit látok hogy a féktartály alatt minden fékfolyadékos...