Köszi a csere leírást a másik topicban
Tényleg 5-ös dugókulcs kell hozzá?
Kíváncsi vagyok, mitől nem indul pöccre (de nem szívesen tapasztalnám meg )...
Amúgy előre is bocsánat, de nem bírom ki: az nem cin, és nem cink, hanem forrasztóón, általában 63-37-es ón-ólom ötvözet, jobb esetben fenyőgyantával töltött. Múltkor volt Pennyben jó áron, vettem is gyorsan
Lassan készül a prés, a keret már kb. készen van, az állítható "gerenda" is felfúrva, rácsavarozva 10-es átmenőkkel. Csináltam egy próbát emelővel, nem nyekergett. Holnap a felső támaszra kell egy kis csövet tenni, amibe beleül az emelő teteje, aztán megcsinálni az emelő talpához a csúszóelemet, arra egy tüskét, és fel kell hajtanom valahonnan két nem túl drága húzórugót. Tüskének egy 20-as anyát gondoltam, bele egy kb. 50 mm hosszú 20-as csavart, mondjuk 8.8-ast. Ezután két szelvény kell a talp oldalára, nehogy felboruljon, és lehet préselni. Nagyjából belemegy a 6m zártszelvény, meg csomó pálca, nem hittem volna elsőre. Csak hétvégére megjön az eső ugye...
Szia!
Tényleg 5-ös, vagy kisebb, mert elég pici a klipsz. Ennek a felszenvedése tartott a legtovább a szerelésnél!
Én sem kívánom senkinek ezt az élményt!
Múlt héten el is untam a reggeli élesztést, három kísérlet után inkább hagytam pi...henni, és du. mindannyiszor a második alkalomra beugrott. Ezt most meg hová tegyem? 18 fokban nem indul, 23-ban meg igen? Oké, a nap sütötte valamennyire, de akkor is.
Azért valamennyire tovább szűkült a kör: Féktisztítós inhalálásra nem reagál, az üzemanyagsínen meglazítottam a csavart, indítózáskor jött rendesen a nafta, bár nyomásmérőm, nincs, de sztem, benzin vonalon nincs gond. Ha injektor csöpögne be, akkor melegen lenne gond az indulásnál, az viszont kifogástalan.
indítóztam úgy is, hogy adtam egy plusz földelést bikakábellel, hátha kábel szakadás van (testpontok már korábban megpucolva), de ez sem használt. Pedig bíztam benne, mert a hidegindítás kéri a nagyobb áramot, utána kevesebb kell, lehetségesnek tűnt ez is.
Aztán utánanéztem a fórumban is, és láttam, hogy
lp-nek korábban volt hasonló tünete, igaz, a végén már rosszul is ment,. és teljesen indíthatatlanná vált. Ott sem volt hibakód, de végül főtengelyjeladó csere lett a vége. Beszéltem szerelővel is, elmondtam az előzményeket, miket cseréltem/vizsgáltam, és ő is azt mondta, hogy már csak a jeladók maradtak. Ahhoz viszont nincs kedvem, hogy akna nélkül feküdjek neki a holtpontjeladónak, úh. jövő héten szerelő, addig gyalog galopp.