Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2680404 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10185 Dátum: 2016.03.07 22:49:18 »
Szia lp!

Rég jártál erre, mizujs veled s a kicsikével?
Tökölre jössz? S a többiek???
Vajon lenne egyáltalán létjogosultsága az én ráncos hölgyemnek a sok fényesvalagú divatcica mellett?  :tt2:
Legalább egy szett pofás karikát kellene szerválnom a mostani rozsdás vasfelnik helyett (télinek volt használva), mert a jobb állapotú nyáriakat örökölték meg az új téli gumik az idén...
De lehet addig felújítom az avétos felniket és szerzek valahonnan Toyotás dísztárcsákat :D a mostani eléggé ledörzsöltek helyett, de talán azt is fel lehet pofásítani :D

Amúgy elhihetitek nekem mekkora öröm volt látni az olajszintet a pálcán  :clap:
Sosem gondoltam volna hogy ez ekkora különbséget okozhat  :sorcerer:
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.07 23:02:42 írta VSanyi »

Fermoy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10186 Dátum: 2016.03.25 16:43:04 »
Sziasztok!
A feleségem múltkor nem vette észre, hogy a jobb első gumi tök lapos, és a felnin ment vagy 50 métert.Azóta a szervó elég hangos a két végállás környékén, mintha megerőltette volna.Van ötletetek a gyógyításra? Ja persze a gumi is kuka lett, dehát ilyenek a nők.
Köszi
'82 Tercel 4WD
'92 Carina 2,0 GLI

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10187 Dátum: 2016.03.25 19:20:56 »
Sziasztok!
A feleségem múltkor nem vette észre, hogy a jobb első gumi tök lapos, és a felnin ment vagy 50 métert.Azóta a szervó elég hangos a két végállás környékén, mintha megerőltette volna.Van ötletetek a gyógyításra? Ja persze a gumi is kuka lett, dehát ilyenek a nők.
Köszi
Szia!
A szervó szivattyú "nyöszörög" mko-i végállásban... lazább szíjnál főleg vannak nem kívánatos hangok....

piroboy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10188 Dátum: 2016.03.27 10:50:46 »
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. 1992-es évjáratú Toyota Carina E 1600-os benzinesem van. Egyik napról a másikra nem indul be. A tünetek azzal indultak, hogy egyik reggel 1 hetes állás után az önindító nem működött, csak kerregett. Gondoltam, hogy az aksi lemerült. Egy ismerősömmel azért sikerült betolni és egyből beindult. 4-5 km út után leállítottam, és egyből megpróbáltam indítani, egyből beindult. Aztán fél óra eltelte után elindultam intézni a dolgaimat és ekkor is egyből beindult. Mentem vele újból 4-5 km-t. Ott fél órát álltam és mikor beszerettem volna indítani, se kép se hang. Nem indult be és a műszerfalon a kontroll lámpák közül a töltésjelző nem világított. Gondoltam, hogy az aksival lehet baj. Hívtam segítséget, hogy betoljuk ismét, de nem indult be. Vontatásnál sem indult be, pedig jó néhányszor ráengedtem a kuplungot 2 fokozatban gyújtáson. Gyanítom, hogy a gond valahol ott lehet, amiért a töltésjelző sem világít. Előre is megköszönném, ha valaki valami kis segítséget nyújtana egy jó tippel, mert sajnos ezzel szerelőhöz kell majd mennem, csak a múltban párszor ilyenkor anyagilag lehúztak. Szeretnék valami támpontot találni, hogy most ne sikerüljön ez nekik. Megköszönöm a kis segítségeket is.

Üdv: piroboy

Okoska1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 127
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10189 Dátum: 2016.03.27 14:58:50 »
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. 1992-es évjáratú Toyota Carina E 1600-os benzinesem van. Egyik napról a másikra nem indul be. A tünetek azzal indultak, hogy egyik reggel 1 hetes állás után az önindító nem működött, csak kerregett. Gondoltam, hogy az aksi lemerült. Egy ismerősömmel azért sikerült betolni és egyből beindult. 4-5 km út után leállítottam, és egyből megpróbáltam indítani, egyből beindult. Aztán fél óra eltelte után elindultam intézni a dolgaimat és ekkor is egyből beindult. Mentem vele újból 4-5 km-t. Ott fél órát álltam és mikor beszerettem volna indítani, se kép se hang. Nem indult be és a műszerfalon a kontroll lámpák közül a töltésjelző nem világított. Gondoltam, hogy az aksival lehet baj. Hívtam segítséget, hogy betoljuk ismét, de nem indult be. Vontatásnál sem indult be, pedig jó néhányszor ráengedtem a kuplungot 2 fokozatban gyújtáson. Gyanítom, hogy a gond valahol ott lehet, amiért a töltésjelző sem világít. Előre is megköszönném, ha valaki valami kis segítséget nyújtana egy jó tippel, mert sajnos ezzel szerelőhöz kell majd mennem, csak a múltban párszor ilyenkor anyagilag lehúztak. Szeretnék valami támpontot találni, hogy most ne sikerüljön ez nekik. Megköszönöm a kis segítségeket is.

Üdv: piroboy



Én próbálnék egy másik akkumulátort mert a benzinszivattyú is árammal működik. Enélkül pedig tologathatod napestig. Ha beindul a másik akksival, akkor mérnék rajta töltést.
Az előd
És az utód 4.3l/100Km

mesti

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 279
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10190 Dátum: 2016.03.27 15:40:13 »
kontroll lámpák közül a töltésjelző nem világított.
Töltési hiba egyik jelzési módja, amit az átlag user általában észre sem vesz addig amíg az akksit le nem meríti. Bikázzátok be az autót és mérj feszültséget. Terheléssel (világítás, fűtőmotor) legalább 14V-nak kell lenni.
mesti

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10191 Dátum: 2016.03.27 20:39:52 »
Sajnos még mindig nem volt időm át cserélni a japán motorból a jeladókat,az angolba.Tegnap 110 nél is erősen rángatott,Gyorsításkor sosem csinálja...
hazafelé a 3 ason 140-150 tartósabb tempónál viszont gond nélkül simán ment!
Van valakinek csatlakozója a hibakód kiolvasására? Csak érdekelne miket jelez,vannak e hibák,eltérések üzem meleg motornál.

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10192 Dátum: 2016.03.27 20:43:18 »
Mivel csapágyasan vettem az autót,így célszerú volt motort cserélni benne.Mert ugye volt másik...De gondolkodom azon hogy érdemes lehet e a csapágyasat rendbe rakni?Gyűrűzés ,stb.Csinált már ilyet valaki? Mennyibe kerülne az egész?

piroboy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10193 Dátum: 2016.03.27 23:52:47 »
Töltési hiba egyik jelzési módja, amit az átlag user általában észre sem vesz addig amíg az akksit le nem meríti. Bikázzátok be az autót és mérj feszültséget. Terheléssel (világítás, fűtőmotor) legalább 14V-nak kell lenni.

Köszi a tanácsot, de mikor olvastam a mondataidat, akkor jutott eszembe, hogy az első ténykedésem a zavar elhárításánál a bikázás volt. Bocsánat, de ezt lányos zavaromban elfelejtettem közölni a hiba leírásában. De azért kiveszem az aksit és feltöltöm. Még egyszer köszönöm a tanácsot.

piroboy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10194 Dátum: 2016.03.28 00:00:05 »
Én próbálnék egy másik akkumulátort mert a benzinszivattyú is árammal működik. Enélkül pedig tologathatod napestig. Ha beindul a másik akksival, akkor mérnék rajta töltést.

Köszönöm a tanácsot. az első lépésem az lesz, hogy az aksit kiveszem és feltöltöm. Én is valahogy arra a következtetésre jutottam, hogy a kontroll lámpák volta képen arra valók, hogy a gyújtás bekapcsolásánál jelzik, hogy azok, amiket kontrollálnak,  hibátlanok. És ha a töltés kontroll lámpa nem világít, akkor a motor és főbb tartozékainak az áramellátásánál lehet a hiba forrása.

Karcsii1987

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10195 Dátum: 2016.03.29 14:14:05 »
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem! :helpsmilie: Bármilyen tanácsot, ötletet elfogadok! :eek:
Ave  Carina motor 1.6 4afe közel 500 000km... benzin/gáz

Soha nem mozdult el a hőmérő a felénél feljebb....Hétvégén husvétra lementünk Kanizsára kicsi családommal és folyamatos 135km/óra sebességgel 4000fordulaton egyszercsak elindult a hőmérő felfelé még el nem érte a pirosat.Azonnal vissza 3000fordulat fűtés BE 4es fokozat visszaállt középre.
tesztelni volt időm 250km-en hol gázzal hol benyóval  :wacko: fűtéssel 140-150km/óra nem mozdult a mutató.Levettem a fűtést és elkezdett egy idő után kuszni felfele a hő!fűtés be!  :wacko:
Mivel a 2éves gyermekemnek se volt öszinte a mosolya ezért beálltam 120km/órára fűtés nélkül és középen állt!Tökéletesen működött!
hűtővíz rendben...,Olaj csere (szűrők) elötte volt. Ha Budapesten dugózok akkor se megy fel a víz!MÉG SOHA NEM MOZDULT AZ A MUTATÓ! :cool2:
Még egy jelenség!Hátha segít az ötletelésben.
Ha gázzal megyek és megállok.Másnap benzinnel indítok akkor dadog az autó még el nem éri az üzemi hőmérsékletet.Ha átváltok középhőn gázra megy a kocsi ha visszaváltok benyora megint dadog még elnem a éri vízhőmutató a híres vizszintet akkor már nem dadog.Olyan mintha nem kapna elég benzint!Kicsit gyengének is érzem a motort,de lehet ezt már csak bebeszélem!
Nemtudom hogy van-e a két hibának köze egymáshoz.

Szívesen venném a tippeket!
Köszi!
Szép napot!   :1eye:

mesti

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 279
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10196 Dátum: 2016.03.29 14:27:39 »
Bármilyen tanácsot, ötletet elfogadok! :eek:
folyamatos 135km/óra sebességgel 4000fordulaton egyszercsak elindult a hőmérő felfelé még el nem érte a pirosat.Azonnal vissza 3000fordulat fűtés BE 4es fokozat visszaállt középre.
Ha nem fogy a víz, akkor koszos, vízköves hűtőrendszerre tippelek.
mesti

piroboy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10197 Dátum: 2016.03.29 20:02:54 »
Sziasztok!
Sajnos nem javult meg a gépem azzal, hogy az aksit totál feltöltöttem. Az autó nem indul, a töltés kontroll lámpa most sem világít gyújtáson. Az önindító sem teker. Se kép, se hang. Valami újabb ötlet? Előre is köszi ha valaki tudna segíteni.

piroboy....

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10198 Dátum: 2016.03.29 23:48:51 »
üdv!

Akku nem zárlatos, meg tudná forgatni a motort? Pl fesz meddig esik tompított villanynál?
Biztosítékok, relék? Indítórelé jó, megkapja az áramot, illetve ki is adja?

Indítózásra fordítva a kulcsot halványul pl a belső villany?
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.29 23:50:38 írta kamikaze »

FLInt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 527
  • Carina E 1.6 XLi '95 4A-FE Lean Burn
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10199 Dátum: 2016.03.29 23:51:38 »
Szia piroboy!
Nekem az akkuról a motorra menő testkábel volt kontakthibás a motor felőli végén, amikor ilyet produkált a verda.
Toyotáról csak jót vagy semmit...