Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2680410 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7530 Dátum: 2012.09.22 20:20:10 »
Kösz!
Esetleg sárga fejes...
Kék fejest találtam az UNIX kínálatában. Nem tudom az jó -e? Jelentenek -e a színek valamit?
Valaki tett fel erről infot asszem, keress vissza vagy gugli!

malyar.a

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7531 Dátum: 2012.09.26 19:39:45 »
Sziasztok!

Én is Carina tulaj vagyok és vannak is problémáim.
A gondom a következő:
Kigyulladt a műszerfalon egy sárga visszajelző(úgy tudom ez az üzemanyag rendszer hibáit jelzi). Az alapjárat ingadozik olyan 500-1000 között.
Valamikor nehezen indul és sípol az üzemanyag szivattyú.
Ha valakinek van valami ötlete azt megköszönném.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7532 Dátum: 2012.09.26 20:08:39 »
Sziasztok!

Én is Carina tulaj vagyok és vannak is problémáim.
A gondom a következő:
Kigyulladt a műszerfalon egy sárga visszajelző(úgy tudom ez az üzemanyag rendszer hibáit jelzi). Az alapjárat ingadozik olyan 500-1000 között.
Valamikor nehezen indul és sípol az üzemanyag szivattyú.
Ha valakinek van valami ötlete azt megköszönném.
Szia malyar.a!
Hmm, esetleg haldoklik a benzinpumpa... :hmmmm:
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7533 Dátum: 2012.09.26 22:21:34 »
Hát pedig ez egy szelepszár szimmering csere hengerfej levétel nélkül! :)



És még egy pár hasznos dolog:

[ Invalid YouTube link ]
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7534 Dátum: 2012.09.26 22:31:04 »
Tetszik ez a lenyomó, kombinálták a levegőbevezetést az állítható-forgatható lenyomóval, zseniális  :yes:
Sajnos nálam nem jött be a szelepszárszimering csere önmagában  :no:

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7535 Dátum: 2012.09.27 14:49:13 »
Hát pedig ez egy szelepszár szimmering csere hengerfej levétel nélkül! :)



És még egy pár hasznos dolog:

[ Invalid YouTube link ]

üdv!

Meg lehet csinálni, de ez nem újdonság.. Kopott szelepek és szelepvezetők esetén nem ér sokat.
Mivel neked is japán még a kocsi, valószinűbb lesz a gyűrűcsere.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7536 Dátum: 2012.09.27 15:14:34 »
Igen valószínű, hogy nem lenne elég a szelepszárszimmeringezés. Gondolkodom is rajta, hogy következő vezérműszíj cserénél szétszedessem-e a motort. Akkor lesz benne kb. óra szerint 240 ezer km (feltéve, ha elég a vezérszíjat 80 ezer km után cserélni). Majd meglátjuk.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

cujethu

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1286
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7537 Dátum: 2012.09.30 13:45:29 »
Így van, a műanyag biztosítók egész könnyen leszedhetőek a gyári kábelről.
Még várjuk a ki a végét, a héten megyek többet az autóval, de a hétvégi, helyben szaladgálásnál nem jött elő a rángatás. Pedig próbálgattam minden sebesség fokozatban egészen alulról, sokáig pörgetve és szép egyenletesen húzott (persze már nem úgy mint régen, a közel 430 E km megtette a hatását), de remélem nem kiabáltam el.
Mindenkinek köszönöm az eddigi tippeket, ötleteket. Ha gondoljátok, jelentkezem még.
Meg vannak az új kábelek. A héten már ezekkel jártam és eltűnt a rángatás. Úgy néz ki valóban a kábel volt a bűnös.
Viszont az új kábelek kicsit hosszabbak, mint a gyári volt. Ilyenkor utána kell állítani a gyújtásnak?
Egyébként a korábban belinkelt kábelt vettem meg a Kugler kábeltől. 15.000 huf.
Toyota Carina-E xli '92, Suzuki M800 2007, Skoda Octavia 2019

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7538 Dátum: 2012.09.30 15:09:00 »
üdv!
Amiatt nem kell állitani!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7539 Dátum: 2012.09.30 15:27:06 »
Meg vannak az új kábelek. A héten már ezekkel jártam és eltűnt a rángatás. Úgy néz ki valóban a kábel volt a bűnös.
Viszont az új kábelek kicsit hosszabbak, mint a gyári volt. Ilyenkor utána kell állítani a gyújtásnak?
Egyébként a korábban belinkelt kábelt vettem meg a Kugler kábeltől. 15.000 huf.
Szuper  :clap:
Ezért nem kell állítani, amúgy meg nem árt ellenőrizni nagynéha  ;)

cujethu

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1286
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7540 Dátum: 2012.09.30 17:52:51 »
Szuper  :clap:
Ezért nem kell állítani, amúgy meg nem árt ellenőrizni nagynéha  ;)
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Bár 15.000 sem kevés, de olcsóbban nem találtam.
Egyébként egy nagyon szimpatikus és lelkiismeretes emberke foglalkozik a kábelekkel. Csak ajánlani tudom mindenkinek, ha kábelre lesz szüksége.
Toyota Carina-E xli '92, Suzuki M800 2007, Skoda Octavia 2019

Fred10

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7541 Dátum: 2012.10.09 09:32:56 »
Sziasztok!

97es 2.0ás benzines Carinámnak, ahogy előjött a hideg kell legalább egy 10-12perc, hogy tényleges meleget fújjon az utastérbe már 3-4perc után érzem hogy melegszik, de úgy igazán meleget az említett idő után képes fújni. Ez normális? Vagy cseréljek inkább termosztátot?

Köszi a segítséget előre is!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7542 Dátum: 2012.10.09 13:38:42 »
Sziasztok!

97es 2.0ás benzines Carinámnak, ahogy előjött a hideg kell legalább egy 10-12perc, hogy tényleges meleget fújjon az utastérbe már 3-4perc után érzem hogy melegszik, de úgy igazán meleget az említett idő után képes fújni. Ez normális? Vagy cseréljek inkább termosztátot?

Köszi a segítséget előre is!
Szia!

Valószínűleg termosztát-csere. Menet közben nincs olyan, hogy visszaesik a vízhőmérséklet valamennyire?
Amúgy lehet csap (ha ebben van még, az enyémben van elvileg), és eltömődés is még.

Termosztátból nekem a Wahler egyelőre jó, a QH nem ér semmit. Állítólag a gyári az Kuzeh, de ilyenhez még nem volt szerencsém.

Fred10

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7543 Dátum: 2012.10.09 14:02:59 »
Köszi, utána nézek remélem ennyivel megoldódik a probléma, a vízhőmérséklet indulás után 3perccel kb beáll középállásba és onnan még az életben nem mozdult meg...
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.09 14:20:39 írta Fred10 »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7544 Dátum: 2012.10.09 18:07:00 »
üdv!
jah! Olcsó húsnak hig a leve, ezt tartsd szem előtt, egy olcsó, gagyival ugyanolyan lesz egy év után, mint a mostani.