Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2680384 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6900 Dátum: 2012.07.17 20:08:38 »
az ilyen mértékű fordulathullámzás szerintem fals levegő lehet a lamdaszonda körül, akár utána is!
Simán rossz szondától nem hullámzik ennyit.
Illetve nem tudom szoruló alapjárat állító nem lehet?

Isi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6901 Dátum: 2012.07.20 08:55:12 »
A szerelő szerint nincs benne fojtószelep, az csak a dízelekben van. Alapjárat beállító rendben van, a lambda szonda ki van véve belőle, a helye be van hegesztve (én már így vettem). A levegő része (szűrő, vezetékek stb.) rendben van. Valamelyik érzékelő a gyanús. Most azok ellenőrzése következik.

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6902 Dátum: 2012.07.20 09:35:52 »
A fojtószelep v. pillangószelep az a kör alakú lemez, amellyel  (a jobb lábfejünk mozgatásával) több mogyorót dobunk a mókusoknak annak reményében, hogy jobban tekerik a kereket. :)    Az alapjárati szabályzó pedig a nemlétező liffentyű alatt található.  ITT     Ha  ez koszos rossz lesz az alapjárat vagy pl  a kormány elfordítására leáll a motor.  Szerintem ezek tisztítása után érdemes tovább keresni a hibát.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6903 Dátum: 2012.07.20 09:57:00 »
a lambda szonda ki van véve belőle, a helye be van hegesztve (én már így vettem)

Én már rég pótoltam volna, fogyasztásod mennyi szokott lenni?
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Isi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6904 Dátum: 2012.07.23 10:22:46 »
A fogyasztás 7-8 liter autópályán kívül, tettem rá mágnest ("turbo buster") és lement 6,7 literre. Szerintem 2 literes motortól nem rossz.

Isi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6905 Dátum: 2012.07.23 10:24:42 »
Köszi oriza, ellenőrizzük.

Isi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6906 Dátum: 2012.07.23 11:34:43 »
kitisztítottuk a fojtószelepet és környékét, az alapjárat-ingadozás megszűnt viszont maradt a magas 1500+ alapjárat. És ismét megállóban a tudomány...

Isi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6907 Dátum: 2012.07.23 12:24:12 »
állított a gyújtáson (minimumra), az alapjárat meleg motornál 1000. Azt mondja a lambda szonda meg a kerámiaszűrő hiánya miatt nem lehet visszább venni. Én egy kicsit sokallom.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6908 Dátum: 2012.07.23 12:31:22 »
állított a gyújtáson (minimumra), az alapjárat meleg motornál 1000. Azt mondja a lambda szonda meg a kerámiaszűrő hiánya miatt nem lehet visszább venni. Én egy kicsit sokallom.
A szívótorok aljáról levettétek azt a részt, amibe elég sok koksz összeáll? Az enyémben is rengeteg volt, bár volt jó alapjáratom hála Istennek  :) Érdemes megnézni, hol áll a villamos egység, mert állítható a helyzete, és oda tenni vissza.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6909 Dátum: 2012.07.23 14:27:49 »
Villamos egység... :wacko:

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6910 Dátum: 2012.07.23 14:30:33 »
kitisztítottuk a fojtószelepet és környékét, az alapjárat-ingadozás megszűnt viszont maradt a magas 1500+ alapjárat. És ismét megállóban a tudomány...
nem arról volt szó hogy ilyenkor resettelni kell az agyát?

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6911 Dátum: 2012.07.23 14:31:29 »
Villamos egység... :wacko:
Sajnos nem tudom, mi a neve, ezért egy gyűjtőnevet próbáltam keresni neki.
Kérlek írd meg, mi a pontos neve, és azt fogom használni  :yes:

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6912 Dátum: 2012.07.23 14:47:59 »
állított a gyújtáson (minimumra),
Ez szám szerint mennyit jelent?
Egy ECU reset sem ártana, amit B.C említett.
Nem tudom, hogy a lambdaszonda és a katalizátor hiánya mennyire befolyásolja, ennyire nem értek hozzá, de szerintem a japók mindent bekalkuláltak. Jobb lenne ha visszakerülne.

Isi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6913 Dátum: 2012.07.23 14:56:47 »
megkerült a lambda szonda  :clap:. Eddig ahány szerelő benézett a motorháztető alá mind azt mondta, hogy hiányzik, azért van az alapjárat ingadozás. Én meg elhittem. Ennyit a hozzáértésről és hozzáállásról... (még mindig jobb mintha nem lenne) :). A kipufogó dobnál kifúj, azt is megcsináltatom (így kapta meg a szerelő a lambda szondát). Remélem, attól helyre jön az alapjárat is.

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6914 Dátum: 2012.07.23 15:15:05 »
megkerült a lambda szonda  :clap:.
Hát erre most mit írjak? :eek:
 Ilyen nincs!  A leggonoszabb albán népmesékben fordulnak elő ilyen történetek   [rohog]  :lol: