Mint az fentebb olvasható, elkopott a gyári (már 1x felszabályozott) tárcsa, és a Ferrodo DS2500 betét. Utóbbit annyira igazából nem is bánom, nem utcára, városba való. Hideg időben, első 1-2 fékezéskor még talán a gyári betét fékhatását se érte el, viszont amint bemelegedett már nagyon jó volt, elfogyni sose fogyott, pedig 1-2 leejtős, sietős szerpentinezés azért volt...
Nézelődtem fékszett után, régóta benne volt a fülemben az EBC, sikerült kis kedvezményt intézni (Ezúton köszönöm ismét Mozso-nak a közbenjárást.
), így kb egálban lett volna egy jobb minőségű (ferrodo, trw) kombóval.
Tehát EBC Greenstuff betét lett, EBC alap tárcsával:
Nagyon minőségi benyomást kelt, köszörült tárcsa, betéthez külön zajcsillapító lemezt adnak, szép, egyenletes bevonat, stb.
Ma raktam össze, ~200km bejáratás szükséges neki, utána lehet elkezdeni fokozatosan terhelni, és ~500km után jöhet a 0-80-20-80-20-80 visszahűt játék.
Egyelőre tetszik, nem tudom mennyit, és milyen irányba fog változni, majd 1000km után beszámolok róla.