Újabb tankolás, ezúttal 8,7-es átlag jött ki. Még mindig sokallom, mert most már nem száguldoztam annyira (na jó, az elején azért mégis), de annak még mindig örülök, hogy nem lett gyengébb az autóm
Jut eszembe, tegnap voltam vizsgán. Lehet, hogy legközelebb én is a fizetős verziót választom
Nem mintha bármi gond lett volna az autóval, de igy is 11ezerbe és 3 órámba került, mire végeztem. Ezzel együtt meg ugyanott vagyok, sőt.
Egyébként a vizsgáztatók rendesek voltak, mert amikor 3 óra várakozás után (gyakorlatilag teljesen hideg motorral) benzinnel nem volt elég alacsony a CO, akkor simán "megoldották" a műszeren a megfelelő értéket. Mondjuk nem csoda, mert úgy láttam, hogy 80-90%-ban hivatásos "haverok" hordják oda az autókat (a fizetősöket, ugye
), és ezekkel szemben gyakorlatilag az egyetlen követelmény, hogy guruljanak. Nem egyszer a "sofőr" intézte a műszerek kezelését is, hasonlóképpen "megoldva" az esetleg problémás értékeket. :shock:
Szóval amit ott láttam 3 óra alatt, az alapján egy ellenőr gyakorlatilag a vizsgaállomás teljes személyzetét vád alá helyezhette volna
u.i.: Most már biztos, hogy a purhabos riogatás kamu, senki nem hallott még róla. A tartálynál az egyetlen követelmény, hogy a sorozatszáma stimmeljen azzal, ami a papirján szerepel.