Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1385674 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1200 Dátum: 2011.02.21 23:28:25 »
Mazda 6 osat használom ami 2000 benzines, megy, de leeszi a hajam!
Szerinted egy porlasztó csúcs vagy nagynyomású rendszer javítása mennyibe lenne   :hmmmm: Mert sajnos benne van a pakliban.
(mondom ezt úgy, hogy minden gond nélkül használtam egy HDI-t 7,5 évig, de újkorától!)
Nem irigyellek a döntéskényszer miatt  :flowers:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1201 Dátum: 2011.02.22 00:01:50 »
Mar kezdek megszallotta válni, annyi jo dolgot írtok!igen nagyon jo lenne a 126 Lovas változat, csak hat árban meg... A benzines kizárva, yarisom 5 litert eszik most epp fater Mazda 6 osat használom ami 2000 benzines, megy, de leeszi a hajam! Hiszem hogy találok egy jo állapotú ave, marad a d4d Wagon, ha tudtok egy jot várok megoldásokat, a yarist sajnálom, de kicsi nekem mar:(........ Ja a hasznaltauton látott fehér ave ami Békéscsabán van szivesen megnézném... vki esetleg ra tudna kuksizni????
Használt dízel nagy lutri. A benzines kevésbé.

A Yarisod 1.3-as, ötajtós? Eladó lesz esetleg a közeljövőben? labiscsakl-ék ilyesmit keresnek épp.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

trance_boy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 97
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1202 Dátum: 2011.02.22 07:04:47 »
Mar néztek labiscsakl- ék ..... Hat meg mindig hiszem hogy lehet jo dieselt használtan, de meg az is lehet egy Corolla lesz...

fagyis

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 123
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1203 Dátum: 2011.02.22 07:09:32 »
Mar néztek labiscsakl- ék ..... Hat meg mindig hiszem hogy lehet jo dieselt használtan, de meg az is lehet egy Corolla lesz...
Én csak azt mondom,ülj be bármely benzines Ave-ba egy körre,aztán próbálj ki egy D-Cat-et.Szívesen megnézném az arcod mikor kiszállsz a D-Cat-ből ;)

trance_boy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 97
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1204 Dátum: 2011.02.22 15:14:43 »
mentem egy 177 lovas versoval aminap..... hát gyerekek.. brutál... de nekem elég aD-4D is csak vki találjon egy tutit nekem:)ave wagont...:)a fogyi fontosabb mint a tempo.. meg az erő.... :yes:

grevesz3

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1205 Dátum: 2011.02.22 15:23:05 »
Mint új tag kérdezni szeretnék tőletek. 2,2 es Dcat avensis Toyotám műszerfali computere kimerevedett, majd egy akku saru le és fel után elhallgatott örökre (se kép, se hang), mi lehet a baja. Nagy a baj, vagy kicsi is lehet (biztosíték, vagy hasonló)?
A jobboldali ülés (motoros) nem mozdítható, nem dönthető, mint ha nem kapna áramot vajon a két dolognak van köze egymáshoz, vagy csak véletlen?

nem volt kapcsolata a két dolognak, mert a jobb ülés elektronika hibás volt.
A komputer merevedéséről a kiolvasott komputer semmi t sem tudott, hát ennyit erről. Amitől féltem bekövetkezett, komputer (első műszer csere szükséges), az árát még nem tudom, üdv. mindenkinek!
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.22 20:24:23 írta kleingy »

fagyis

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 123
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1206 Dátum: 2011.02.23 07:05:04 »


nem volt kapcsolata a két dolognak, mert a jobb ülés elektronika hibás volt.
A komputer merevedéséről a kiolvasott komputer semmi t sem tudott, hát ennyit erről. Amitől féltem bekövetkezett, komputer (első műszer csere szükséges), az árát még nem tudom, üdv. mindenkinek!
[/quote]
Hát ez szívás,sajnálom...Tájékoztass minket ha megoldódott. :hmmmm:

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1207 Dátum: 2011.02.23 08:30:37 »
amikor tegnap mentünk a kocsiért a szervizbe, megtiportam kicsit a kollega a6-os audiját, 170 lovas dízelmotoros. egyre kevésbé értem a dízelmániásokat (már ha legalábbis nem megy az ember 30-40ezret évente, akkor nyilván más a leányzó fekvése). Lenyomom a gázt, szünet, turbólyuk, hátbaverés, aztán rögtön kifullad. és közben végig brummog. mi ebben a jó...igaz, a váltástól is elszoktam közben :whistling: az a6-os egyébként irgalmatlanul jó autó, sokkal jobb az avensisnél (sokat adnék azért, hogy legyen egy olyan ülésem, mint ami abban van), de ár-érték arányban az enyém mindent visz... :yes:

01010011

  • Vendég
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1208 Dátum: 2011.02.23 09:25:54 »
amikor tegnap mentünk a kocsiért a szervizbe, megtiportam kicsit a kollega a6-os audiját, 170 lovas dízelmotoros. egyre kevésbé értem a dízelmániásokat (már ha legalábbis nem megy az ember 30-40ezret évente, akkor nyilván más a leányzó fekvése). Lenyomom a gázt, szünet, turbólyuk, hátbaverés, aztán rögtön kifullad. és közben végig brummog. mi ebben a jó...igaz, a váltástól is elszoktam közben :whistling: az a6-os egyébként irgalmatlanul jó autó, sokkal jobb az avensisnél (sokat adnék azért, hogy legyen egy olyan ülésem, mint ami abban van), de ár-érték arányban az enyém mindent visz... :yes:

Na de a te kocsiddal minden ugyanígy néz ki, csak nincs váltás és hátbaverés  :D viszont van tankolás  :whistling:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10701
D-4D & D-CAT
« Válasz #1209 Dátum: 2011.02.23 10:36:02 »
Hogy ne lenne hátbaverés, azt erősen kétlem.  ;) Lehet nem lódul meg olyan látványosan 160-ról, de a lámpánál lazán ott tudna hagyni egy dízelt. Hiszen csak le kell padlózni, és már 1000-es fordulatnál is bőséges nyomaték áll rendelkezésre.  ;)

Az A6-os meg nem ugyanaz a kategória egy Avensissel. És nem nehéz dolog 18M Ft-ra feltornázni az alapárat, és akkor még csak nem is full extrás a gép.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

fagyis

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 123
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1210 Dátum: 2011.02.23 16:00:19 »
Hogy ne lenne hátbaverés, azt erősen kétlem.  ;) Lehet nem lódul meg olyan látványosan 160-ról, de a lámpánál lazán ott tudna hagyni egy dízelt. Hiszen csak le kell padlózni, és már 1000-es fordulatnál is bőséges nyomaték áll rendelkezésre.  ;)



230 Nm nyomaték 163 LE a 400 Nm és 177 LE ellen?  Szerintem nincs az a piros lámpa ahol jobb lennél.Csak én széttaposom max 10 liter gázolajjal ,Te meg 18 liter benzinnel százon. :)

fagyis

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 123
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1211 Dátum: 2011.02.23 16:02:29 »
Meg ne sértődj csak poénosan.                  (megint rosszul idéztem bocsi Music!)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10701
D-4D & D-CAT
« Válasz #1212 Dátum: 2011.02.23 16:27:12 »
Azért ha mindkét motorral az alapjárati fordulatszámról kellene kilőni, akkor nem hinném, hogy az a sok "szunnyadó" NM azonnal a rendelkezésedre állna a dízel motornál.  :innocent:  :D
Mert eléggé fair dolog lenne pl 2000-es fordulatig felpörgetve és úgy kilőve nézni a gyorsulást, hiszen Aut váltós autónál nem igazán lehet ezzel a módszerrel élni.  :D  :surrender:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

fagyis

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 123
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1213 Dátum: 2011.02.23 17:01:35 »
Nálam nézve ,1-esben és 2-esben 100% Te vagy a jobb egy picivel. 3. sebességfokozattól nem hiszem,hogy van ellenfele a D-Catnek, bármely benzines is legyen az ;)

kissanya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 155
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1214 Dátum: 2011.02.23 19:53:26 »
Yes! A d-cat el csak rajtolni nehéz. Sokkal könnyebben fullad mint 1 benzines azonos indulási kísérletben,de 3.dik tól tol ;) (szvsz persze)
A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára.