Nem lesz jobb hidegen se( ha katalizátor baja van), mert a füst nem tud távozni.
Nekem eleinte csak erőtlenkedett, aztán már csak 80-nal ment, aztán 60, aztán 30. A végén már húzni kellett.
A katalizátor a leömlőben van, és nem olcsó...
Maci! Az ország melyik részében kellene szerelő?
Veszprém megye nyugat. Sümegen vagyok helyileg.
A jelenség ilyesmi amit leírtál. De tényleg hirtelen jött, mint az egész dolog, hétvége körül. Erőtlen lett a kocsi kissé, de még ment rendesen. (90-100, nagypapis vagyok)
Aztán tegnap már ennyi se, enyhe lejtőn 50-70, megfordultam, 40-30, aztán már alig értem haza. Minél jobban nyomom, annál inkább lehörög.
Itt a hegyoldalban (már ha a domb annak nevezhető) lakunk, alig bírtam egyesben hazaevickélni a "szerelőtől".
Ahogy a szerelőtől az újabb kipufogónézésről és gyertyacseréről eljöttem, még brutálisan füstöltem hátul. Mire hazaértem, gyakorlatilag nincs látható füst hátul, de a leömlő környékén tolja rendesen. Talán a videón is látszik.
(Közben néztem leömlőt, valóban nem 2 fillér... angol bontott / ebay ~30e, új utángyártott kb. 80 postázva.)
Arról nem beszélve, hogy érzésre zörög a középső kat. is a kocsi alatt.
Viszont ha ez is a baj. Mitől kezdte ontani az olajfüstöt egyik pillanatról a másikra? Ami látszott is szépen a 2-3. hengerek gyertyáin, mert azok koromfeketék voltak és nem felülről kapták az olajat.
(Volt egy Escortom, az egyszer hirtelen elkezdett füstölni, meg nem ment, aztán nagy nehezen - mert a környékbeli szakemberek akkor is hozták a formájukat - rájöttem, hogy egy kábelköteg kicsit össze volt rágva. Kijavítva elmúlt a teljes jelenség.)