Sziasztok egy ideje nem jelentkeztem mert jó az autó.
Tegnap egy kicsit foglalkoztam az első lámpákkal szétszedtem őket mert nem lehetett beállítani rendesen és a lámpamozgató motor is csak immel-ámmal vitte a foncsort.
Szóval szétkaptam kitakarítottam és vissza akasztottam a mechanikus állítószerkezetet a helyére.
A 6-os inbuszos állító valamikor nagyon ki lett tekerve és az szorult meg egy ponton.
1 fújás WD40 csodákra képes .
A lámpaüvegeket FBS-el vissza ragasztottam és este kipróbáltam . Szuper lett most már teljesen jól látni vele .
Egy minimálisat kell rajta állítani még mert az egyik lámpa alacsonyra világít .
Ma reggel viszont észleltem valami furát :
Meleg motorral fordultam ki egy bekötőútról és kicsit szaporábban mint szoktam mert a seggemben voltak és tolni kellett a kocsinak nehogy megtoljanak hátulról.
Ekkor 2500-as fordulat felett elment az erő mintha megtorpant volna az autó . Újabb tempós gyorsításkor ismét produkálta a hibát.
Olyan volt mintha motorfékkel mentem volna.
Szerintetek mi lehet a gond?
Hibalámpa nem világít.
Üzemanyag van benne szűrőbe 2000Km van.
Az autót 2000-2200-as tartományban szoktam használni zömében országúton ekkor nem jelentkezik hiba.
Lehet a turbónál az a kis munkahenger vacakol mai a turbócsőből kap nyomást és hamar kinyitja a szelepet?