Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3750504 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

jacko78

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #10935 Dátum: 2016.04.22 21:26:49 »
Ismerős a dolog.
Pár hónapja én is kiszereltem, de semmit nem láttam rajta sajnos.
Ami biztos, hogy áramot kap, mert az kimértem.
Teljesen sötét. Se kijelzés sem háttérvilágítás nincs.

Nekem villogott de azon kívül semmi. Mármint a háttérvilágítás ki-be.
És furin csipogott ha nyomkodtam. Középső tekerőt nyomva tartva múlt el a villogás.

Péter

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #10936 Dátum: 2016.04.22 21:31:29 »
Igen én 2db csavar tartja. Nameg a patentek, de nem törnek egykönnyen. segítek szívesen hogyan kell.

Péter
Köszi, csak kíváncsiságból kérdetem. Nálam kesztyűtartó van ott egyelőre. Épp készülök egy motoros nyílású Nexust beleszórakozni.

jacko78

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #10937 Dátum: 2016.04.22 21:37:18 »
Köszi, csak kíváncsiságból kérdetem. Nálam kesztyűtartó van ott egyelőre. Épp készülök egy motoros nyílású Nexust beleszórakozni.

Néztem én is :-) sajnos sok átalakítás kellene nekem a meglévőhöz és kb 200 euro a bontott darab külföldön.
ha találnék egy olcsó bontottat megcsinálnám én is mint az oroszok, vagy ukránok. nagyon komoly. Akár android, akár windows mobile eszközzel.
Gondolom ott menne a Waze is. Laza lenne. Szeretem tudni mi van előttem és ez a program jó pár ezer forintot hagyott a zsebemben.

Péter

u.i.: ha tudsz olcsón szólj

Gergő33

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 139
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #10938 Dátum: 2016.04.22 22:12:55 »
Sziasztok!

Köszi a választ a fórumon, sajnos csak most tudok reagálni rá.

Eldőlt, hogy 2.0 benzines lesz a gép, hétfőn megyek is megnézni és ha minden oké, meg is veszem. 2006-os évjárat.

Tudnátok abban segíteni, hogy az alváz- és a motorszámokat hol találom?

Előre is köszi,

Gergp

Laller85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 234
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #10939 Dátum: 2016.04.22 22:51:43 »
Hi!

Ma voltam toyotaba megnézték az első ablakmosót! Sajnos meghalt a szivattyú! 37.000 a gyári ára...(t25-1.8b/2005 Kombi)Jólenne vmi jó állapotú bontotthoz jutni, tudna esetleg valaki segíteni?! Köszi
Szivattyú pontosan hol helyezkedik el, hol kellene elkezdeni a bontást?! Ha valaki jártas benne, jól jönne kis segítség?!

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #10940 Dátum: 2016.04.23 07:24:30 »
A kényszerregenerálás után is 500 km alatt 2-szer füstölt, igaz csak 5-10 km-en. (Az első nekifutásra nem sikerült túladni a járgányon. Nehezen emésztem az 1M/év amortizációt... Hétfőn jön a 2. félidő. Ha eladom, elmesélem. Tanulságos. :eek:)

Szia,

Sajnálom, hogy így alakult a dolgod a dízellel! Lehet, hogy a turbo odacsapott neki.....főleg, ha előtte nem füstölt. Lehet, hogy elégett a szűrőd egy része, mert akkor is füstölnek ezek. Ez a turbo hiba is......azért ez nem nagyon jellemző. A külföldiekben is, hiába van hihető (?) kilométer, ott is van épp elég idióta műszaki analfabéta, aki nem tudja, vagy nem is érdekli, hogyan vigyázzon az autójára. Ezek az IHI turbók alapvetően megbízhatóak, van rendes vízhűtésük is. Persze, tönkre mehet, de hogy pont kifogtad.....
Remélem, a kényszerregenerálásért nem adtál túl sok pénzt!...bár azzal nemigen ártasz, főleg, ha 105% telítettség volt....
Várjuk a fejleményeket.

Egyébként, idén tavasszal az enyém is elkezdett füstölni. Kiérve a hosszú városi szakaszról, ahol elkezdem kicsit jobban terhelni, nekilát, és kb. fél-egy percig ereget, és egyre jobban csinálja. Tragikus és egyértelmű egybeesés a munkahely váltással. KM-ben eleget megyek, de sok a település, és persze, máshol tankolok. Ezen dolgok együttállása és a 263ezer km meghozta a füstöt.

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #10941 Dátum: 2016.04.23 14:58:36 »
Szia,

Sajnálom, hogy így alakult a dolgod a dízellel! Lehet, hogy a turbo odacsapott neki.....főleg, ha előtte nem füstölt. Lehet, hogy elégett a szűrőd egy része, mert akkor is füstölnek ezek. Ez a turbo hiba is......azért ez nem nagyon jellemző. A külföldiekben is, hiába van hihető (?) kilométer, ott is van épp elég idióta műszaki analfabéta, aki nem tudja, vagy nem is érdekli, hogyan vigyázzon az autójára. Ezek az IHI turbók alapvetően megbízhatóak, van rendes vízhűtésük is. Persze, tönkre mehet, de hogy pont kifogtad.....
Remélem, a kényszerregenerálásért nem adtál túl sok pénzt!...bár azzal nemigen ártasz, főleg, ha 105% telítettség volt....
Várjuk a fejleményeket.

Egyébként, idén tavasszal az enyém is elkezdett füstölni. Kiérve a hosszú városi szakaszról, ahol elkezdem kicsit jobban terhelni, nekilát, és kb. fél-egy percig ereget, és egyre jobban csinálja. Tragikus és egyértelmű egybeesés a munkahely váltással. KM-ben eleget megyek, de sok a település, és persze, máshol tankolok. Ezen dolgok együttállása és a 263ezer km meghozta a füstöt.
11ezerért csinálták, és így már sokkal rövidebb ideig füstölt most, mint korábban. Nem sajnálom, hogy megcsináltattam, annyit megért. Én az a típus (hülye :innocent:) vagyok, aki akkor nyugodt, ha rendbetett autót ad el.
Sajnos (vagy nem ;)) úgy néz ki, hogy hűtlen leszek a toyotához (bár ő kezdte... :tt2:) és benzines mazda6 lesz az új autó (szó szerint :D)

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #10942 Dátum: 2016.04.23 17:59:18 »
Klímát ti mennyi időnként szoktátok ellenőriztetni? Klímáshoz kell vele menni? Vagy márkaszervíz is megnézi? Mennyi egy utántöltés? Mennyi időnként szokás ezt ellenőriztetni?
Nem vagyok nagy klímahasználó, de ha már van benne, akkor rendben akarom tartani.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #10943 Dátum: 2016.04.23 19:00:21 »
Klímát ti mennyi időnként szoktátok ellenőriztetni? Klímáshoz kell vele menni? Vagy márkaszervíz is megnézi? Mennyi egy utántöltés? Mennyi időnként szokás ezt ellenőriztetni?
Nem vagyok nagy klímahasználó, de ha már van benne, akkor rendben akarom tartani.

Tapasztalsz valami hibát az eszköz működésében?
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #10944 Dátum: 2016.04.23 19:08:32 »
Semmit. Kiválóan működik.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #10945 Dátum: 2016.04.23 20:45:06 »
Semmit. Kiválóan működik.

Akkor igazán semmi sem indokolja a hűtőkör ellenőrzését. Már csak azért sem, mert a nyomás (nagynyomású és alacsony nyomású egyaránt) ellenőrzéskor a tömlőben maradó hűtőközeg hiányozni fog a járműved hűtési kalorikus rendszeréből. Néhány fölösleges "ellenőrzés" és valóban töltetmennyiség hiányos leszen. Aztán majd megy a kobakkapirga, hogy hol a faxba szökik a gájz (hűtőközeg)! Amit érdemes és indokolt megtenni minden felhasználónak, hogy gjmű mosáskor a kondenzátor felületet is alaposan kimossa, és a pollenszűrőt szükség szerint cseréli.:yes: :yes: :flowers: :)
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #10946 Dátum: 2016.04.23 21:17:46 »
Pollenszurot cserelem rendszeresen. Kondenzatort viszont eddig csak NYAK-on lattam... Elol a lapos feher ize lesz az?

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #10947 Dátum: 2016.04.23 21:44:54 »
Pollenszurot cserelem rendszeresen. Kondenzatort viszont eddig csak NYAK-on lattam... Elol a lapos feher ize lesz az?
Majd 35 fok feletti kánikulában kiderül, mire elég a jelenlegi rendszered. Nekem az a tapasztalatom, hogy kb ez az a határ, ami alatt még nem biztos, hogy észre lehet venni a klíma hatékonyságának csökkenését.
Én 2013-ban simán elvittem a klímáshoz, lefejtettük a hűrőközeget és újratöltöttük. Azóta tökéletes. Minden tavasszal egy komlett szellőzőrendszer tisztítást is megejtek nála.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #10948 Dátum: 2016.04.23 21:54:27 »
Pollenszurot cserelem rendszeresen. Kondenzatort viszont eddig csak NYAK-on lattam... Elol a lapos feher ize lesz az?

Az,ha a kompresszorból van kalorikus csatlakozás belekötve, és amennyiben járműved motorhűtési rendszere előtt helyezkedik el. Nem t'om, hogy fehér e, jellemzően inkább fekete, de a színe nem mérvadó. Az ellenőrzéshez; a háztartási hűtőd,fagyasztód hűtési kalorikus állapotát, töltet mennyiséget, hűtési hatékonyságát mikor ellenőriztetted legutóbb?
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

dobó

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #10949 Dátum: 2016.04.25 12:00:23 »
Sziasztok egy ideje nem jelentkeztem mert jó az autó. :yes:
Tegnap egy kicsit foglalkoztam az első lámpákkal szétszedtem őket mert nem lehetett beállítani rendesen és a lámpamozgató motor is csak immel-ámmal vitte a foncsort.
Szóval szétkaptam kitakarítottam és vissza akasztottam a mechanikus állítószerkezetet a helyére.
A 6-os inbuszos állító valamikor nagyon ki lett tekerve és az szorult meg egy ponton.
1 fújás WD40 csodákra képes .
A lámpaüvegeket FBS-el vissza ragasztottam és este kipróbáltam . Szuper lett most már teljesen jól látni vele .
Egy minimálisat kell rajta állítani még mert az egyik lámpa alacsonyra világít .

Ma reggel viszont észleltem valami furát :
Meleg motorral fordultam ki egy bekötőútról és kicsit szaporábban mint szoktam mert a seggemben voltak és tolni kellett a kocsinak nehogy megtoljanak hátulról.
Ekkor 2500-as fordulat felett elment az erő mintha megtorpant volna az autó . Újabb tempós gyorsításkor ismét produkálta a hibát.
Olyan volt mintha motorfékkel mentem volna.
Szerintetek mi lehet a gond?
Hibalámpa nem világít.
Üzemanyag van benne szűrőbe 2000Km van.
Az autót 2000-2200-as tartományban szoktam használni zömében országúton ekkor nem jelentkezik hiba.
Lehet a turbónál az a kis munkahenger vacakol mai a turbócsőből kap nyomást és hamar kinyitja a szelepet?