Megy az agyalas
Hát azt elhiszem. Kérdés, hogy az autó többi része is elég jó-e ahhoz, hogy a javítást követően anyagilag akkor se legyen ráfizetés. Szem előtt kell tartani, hogy az "olcsó húsnak híg a leve" mondás nem véletlenül született meg.
A T25-nél a rozsda számomra teljességgel elfogadhatatlan, az én T22-m 2000. év végi (229500km), és egy deka rozsda sincs rajta, pötty sem. A T25 kb 3 évvel fiatalabb nála...
A motor generálnál ne felejtsd el, hogy pontos diagnózist a javítás mikéntjéről csak a szétszedést követően lehet felállítani. Hiába egyezel meg a szerelővel 160.000Ft javítási díjban anyaggal, munkadíjjal, ha a bontást követően feltűnik egyéb hiba is. Ha csak egy dugót (gyári 40.000Ft/db) kellene pluszban cserélni és/vagy a vezérműlánc (35-40.000Ft) is lóg, netán kuplungot (kb 50.000 Ft) is kell cserélni, ez már kapásból több, mint 100e-rel dobja meg a csak az anyagköltséget. Ha az ehhez hasonló javítanivalót nem végzed el, akkor a munkadíj egy része kárba vész, pontosabban, újra jelentkezni fog, amikor ezeket is megjavíttatnád.
Egy ilyen motorgenerálhoz sztem simán 300.000Ft-tal a zsebben - erre a célra(!) - kell hozzáállni, legfeljebb kellemesen csalódsz.
Nem ismerem a kiszemelt autó állapotát, de én úgy gondolkodom, hogy inkább 2-300.000-rel drágábban veszek egy eleve jobb állapotú autót. Ennek az az oka, hogy engem zavarna az, ha ráborítanék egy kvázi leharcolt autóra x százezret és akkor is egy - összeképet tekintve - leharcolt autóm lenne.
Persze, más a helyzet, ha alapvetően nem gáz az autó. Ha csak a motorját kell rendbe szedni, akkor a leírt vételár még korrekt is lehet, a ráfordítandó javítási költség fényében is.