Legyen szerencséd, de sajnos az a véleményem, hogy ha vezérlésed elmegy, attól még nem lesz kisebb az üzemanyag nyomásod, másrészt, különösen dízeleknél, ha a vezérlés elmegy, akkor azzal a kocsival már nemigen mész sehová (hidegen sem). Plusz egy kérdés: hidegen meg a helyén van a vezérlés???
Csak találgatás, illetve tapasztalat, de inkább a befecskendező okozza ezt, kisebb eséllyel az SCV-szelepek (amiken a takarítás sem segít csak ideiglenesen). Főtengely jeladót oszcilloszkóppal gyorsan ki lehet szűrni.
Sok sikert és várjuk az eredményt!
Üdv!
Még mindíg türelmesen várva a hiba megtalálására, többször értekeztem a szerelővel és a következőket mondta el:
Új alkatrészeket rakott a hibakód miatt, ez jelenti a főtengely érzékelő-jeladót, a vezérmű tengely jeladóját. A hiba ezek után sem szűnt meg! Jelenleg a Rail szelepet fogja kicserélni és ha ez után sem javul meg, akkor elektromos hibára gyanakszik! Kérdésemre elmondta azt is, hogy az injektorok jók, a porlasztó csúcsok meg nem ezeket a hibát produkálják!
Én tanácstalan vagyok, sajnos nem értek az autókhoz, de nem értem, hogy 2000 fordulat felett, üzemi hőmérsékleten nagyon megy az autó, húz, dinamikus, ha 2000 alá megy : Check Engine, alapjárat és leáll! Ráadásul sokáig kell önindítózni, hogy ismét beinduljon! Hidegen pedig pöccre indul!
Kérdezném, hogy az EGR szelep, ha van egyáltalán ebben az autóban, nem lehetséges, hogy ezt a hibát okozza?
Mert sokat használom városi forgalomban.