No, ma volt fater kanizsán a koto-ban az autóval.
Tünetek:
-enyhe gyorsításnál dízelhang kb 2500 fordulatig, utána minden oké, 90-es fix tempónál hallani a legjobban, ahogy rálépek a gázra nincs hang, ha elveszem nincs hang, csak meleg motornál hallani
-meleg indításnál az alapjárat néha hajlamos 600 alá esni, persze fulladás közelébe kerül az autó és rögtön meg is emeli 650-re kb
-reggeli indításnál elindul, alapjárat 7-800, majdnem lefullad és 1 másodperc tétlenség után hopp felugrik 1500-ra
Erre a kanizsai koto reakciója (kinyomtatva leírtam a hibákat, tehát megkapták az arcukba mindezt) tisztítottak egy egr szelepet és adtak egy injektor tisztítót, a csörgő hangról fogalmuk sincs. Kezdem unni ezt az autót, sokkal több baj van vele, mint a carinával, pedig abban 240ezer volt és nem tudtam az előéletét, ebben van 98ezer és végig vezetett szervízkönyves. Úgy érzem ez volt az utolsó toyotám, ha már egy márkaszervízben se tudják megmondani, hogy mi az a csörgő hang és annyira impotens hülye bar.ok, hogy még egy nyamvadt motordiagnosztikát se képesek megcsinálni, hogy na talán akkor kiderül mi lehet, akkor nincs mit hozzáfűznöm. Abszolút nem ezt vártam egy előzetesen leellenőrzött avensistől, olvashattátok, hogy mit szívtam(szívok) a jobb első fékkel, most meg még ez is és ráadásul a szervíz is hülyékből áll. 2002es 2.0 D4 Avensis Liftback Sol eladó!