A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Most pld láttam egyet (pont kereskedőnél) amiben 180e km volt, de ennek ellenére makulátlan volt a belseje. Nem csak szarrá tisztított, hanem tényleg tökéletes. Sehol egy karc, vagy bármilyen kopás a kormányon, vagy gombokon. Az ulés nem volt kiülve, a huzat nem volt kikopfa, bolyhosodva... A motornak is szép hangja volt, de próbakörre nem vittem. Az még hátra van. Tudom, hogy brutálisan ki lehet tisztítani egy autót, és ezzel sok szart el lehet adni, de ez a belső tér tényleg hibátlan volt, egyetlen karcot sem találtam... Mintha most jött volna a szalonból. Elképzelhető, hogy a valós 180e km-rel ennyire tipp-topp marad a gép?
Sziasztok! Csak most értem ide és olvasgattam a válaszotokat kérdésemre. Az akksija elvileg jó, mert mértem voltmérővel. Hogy mennyire van merítve? Hmmm... passz Először arra gondoltam, h a hideg miatt van, de nem. Garázsban tartom ott +10 fok van és néha ha elindulok is csinálja ezt a hibát. Akkor generátor felújítás + akksi csere? Vagy elször próbáljam meg csak az akksit kicserélni. Azt könnyebben meg tudom egyenlőre oldani.
Idézetet írta: zolcsika - 2010.02.18 14:58:02Idézetet írta: labiscsakl - 2010.02.18 14:05:13Szia!Valszeg vissza lesz tekerve siznte az osszes. Gyakrolatilag ebbol a variaciobol lesz a legnehezebb kifogni olyat, ami nem volt tekerve. En csak maganszemelytol vennem vezetett szervizkonnyvel es atvizsgalva. 2006 elotti Avekban az 1CD-FTV dizelmotor volt, amiknel az atlagosnal gyakrabban adta meg magat a kettoslendkerek es az sok penz.Erre a kettős lendkerékre kíváncsi lennék hogy, milyen hiba ,mennyi megy hol van az autóba!Ez igazából nem csak az Avensisre, hanem a legtöbb ilyennel szerelt autóra jellemző. A javítása nagyságrendileg 2-300 ezres tétel. Ha jól tudom, Toyotáék igyekeztek kiküszöbölni a hibát, így az inkább csak a korai évjáratú D-4D-knél jön elő.
Idézetet írta: labiscsakl - 2010.02.18 14:05:13Szia!Valszeg vissza lesz tekerve siznte az osszes. Gyakrolatilag ebbol a variaciobol lesz a legnehezebb kifogni olyat, ami nem volt tekerve. En csak maganszemelytol vennem vezetett szervizkonnyvel es atvizsgalva. 2006 elotti Avekban az 1CD-FTV dizelmotor volt, amiknel az atlagosnal gyakrabban adta meg magat a kettoslendkerek es az sok penz.Erre a kettős lendkerékre kíváncsi lennék hogy, milyen hiba ,mennyi megy hol van az autóba!
Szia!Valszeg vissza lesz tekerve siznte az osszes. Gyakrolatilag ebbol a variaciobol lesz a legnehezebb kifogni olyat, ami nem volt tekerve. En csak maganszemelytol vennem vezetett szervizkonnyvel es atvizsgalva. 2006 elotti Avekban az 1CD-FTV dizelmotor volt, amiknel az atlagosnal gyakrabban adta meg magat a kettoslendkerek es az sok penz.
Sziasztok!Mitől lehet az,hogy ha kihuzatom az autót kivillan a kézifék lámpája!98-as 1.6-os Avensisről van szó!Köszi a segítséget!Minden jót!
Tegyük hozzá, hogy simán lehet (és sztem valószínűbb), hogy a fékbetétek koptak el és azokat kéne cserélni, a kopott betétek miatt csökkent le a fékfolyadékszint. Új betétekkel újra maxon lehet.
Sziasztok!Megnéztem a fékfolyadék szintet. Úgy néz ki nem az lehet a gond,mert a min és max között van félúton.Akkor lehet hogy a fékbetétek?Most 90.000 km van benne és szerintem még nem volt cserélve.(ez nem biztos)Bár após azt mondja,hogy régen is csinált ilyet az autó.A fékfolyadéknak amúgy mi köze lehet a kézifék lámpájához?