Veuillez excuser moi - madmoiselle Klein!
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
Szóval úgy tűnik, bőven egy milla fölött lesz, mire jó autót csinálok akármelyikből is...
az a rohadt pech, hogy a piros, azaz a Terra, aminek 3 kisebb-nagyobb gondja van: váltó, kotyogó hang földúton, meg még valmi, amit felírtam, de most nem jut eszembe.
A Terránál megvannak a kulcsok és végig egy tulajnál volt!
A kékhez van csak egy kulcs, laikus szemmel csak a kuplungot szúrtam ki, más zűrt nem. Belül is gyönyörű.
A kék Lízinges volt rövid ideig, visszavették, aztán céges volt 5 évig
,aztán egy rokonszenves autóboltos szakihoz került, aki vigyázta, "Spurit" adagolt neki ETC. egyébként ő maga is azt mondta, feltehetően vmelyik elődje visszatekerhette az órát...
(Hogy-hogy digitálissal is meg lehet ezt tenni...?! Az ember azt hinné, hogy ennek kivédése megoldható...)
A tulajok mindkét esetben rokonszenves emberek.
Nagyobb köbcentit nem dobott ki a találati lista, ha az egy millás plafont beállítottam. vagy Zalaökörcsínybe kellett volna menni megnézni...
MAmúgy mindkét kocsi eléggé egyben van, én is a SOL felé húznék, csak az az egy kulcs, meg a sok tulaj bosszant.
egy zárcsere mennyibe fáj?
Help!
Amúgy melyik az egykulcsos?