Az nem kevés, főleg a sűrűbb 10W-40-ből. Valszeg belefuthattál az olajevős problémába. Ha egyéb javítanivaló nincs rajta, gyűrűzés megodja a problémát, de ez is alsó hangon 120-130.000Ft mindennel együtt, utángyártott alkatrészekből.
A 2005. év közepéig gyártott vvt-i motorok köbcentitől függetlenül hajlamosabbak lehetnek enni az olajat, akár nagyobb mértékben is. Elsősorban a kilágyult gyűrűk a probléma okozói és a gyári dugón lévő kevés és szükebb (eldugulni képes) furatok. Javításkor utóbbiakat bővítik, és dugónként 1-1db új furatot is szoktak rá fúrni. A Toyota 7év/180.000km-ig (amelyik hamarabb bekövetkezik!) ingyen és bérmentve garanciában cserélte ezeket a motorokat ún. fűzött blokkra, ha a tulaj kérte.