Ez egy rezgéscsillapító gumi. Csak azért azon gondolkodtam el, hogy a rezgés miből is adódik? Pl. abból, hogy a féltengely nem tökéletesen egyenes vonalban, körcentrikusan forog. Mivel az egyik oldali viszonylag hosszú, különösen nagyobb terheléskor a féltengely, mint egy torziós rúd, deformálódik. Ebből adódik, hogy a féltengely hosszának nagyjából a közepén lesz egy x amplitúdójú "kilengés" tengely irányra merőlegesen. Ez nagy valószínűséggel szinte érzékelhetetlen vibrációt okoz, de a szerkezetnek, főleg, ha azok rezonanciája is az adott frekvencián van, akkor nem feltétlenül tesz jót. Sok autónál, a hoszabb féltengely nem is hosszabb, mert egy szakaszon a magához a motorhoz van rögzítve, párhuzamosan a kihajtás tengelyirányával. Talán nincs túl nagy jelentősége, de mivel a tervezéskor minden fölösleges grammot mellőznek az autóból, erre a csillapítóra valamiért szükség volt. Azt is meg merem kockáztatni, hogy nem homogén a tömegeloszlása a gumiszilentnek, hogy a tengelyen forgatással lehessen a tengelyhez pozícionálni.