Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 723896 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2715 Dátum: 2016.03.11 14:31:14 »
Normál használat mellett a t27-nél jobb futóműre szvsz nincs szükség. Kifejezetten stabil, és /60-as gumikon elég komfortos is. Ebben 1 lépést tényleg előrébb lépett a toyota a t25-höz képest. :yes:

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Avensis III.
« Válasz #2716 Dátum: 2016.03.11 15:19:56 »
Normál használat mellett a t27-nél jobb futóműre szvsz nincs szükség. Kifejezetten stabil, és /60-as gumikon elég komfortos is. Ebben 1 lépést tényleg előrébb lépett a toyota a t25-höz képest. :yes:
A t25 -tel nincs összehasonlítási alapom, de a t27 nekem sem ad okot panaszra.
Fery

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2717 Dátum: 2016.03.13 14:41:52 »
Szappanopera folyt köv.:
Úgy elkopott a turbó csapágyháza, hogy nem lehet felújítani. Kuka.
Amikor ezt bemondták gyors egymásutánban 15-ször rosszul lettem, sírtam, megőrültem és káromkodtam  :cry: :censored: :gun_bandana: :banging:(lehet, nem ebben a sorrendben...)
Azután előkaptam a ebay-t, és úgy néz ki, hogy rendelek egy (állítólag) újat, (állítólag) 24 hó garanciával Lengyelhonból, 426 €-ért. (Nálunk nettó 758e Ft-t mondtak a Toyotánál.) Kicsit elképzelhetetlennek tartom, :eek: de majd meglátjuk... Majd referálok.
Vagy lenne használt 350 €-ért. :hmmmm:
A turbó száma egyébként VB38 17201-0R080 Hátha egyszer valakinek szintén szüksége lesz rá...
Megjött a turbó. :D Tényleg új. :D :D Betettük. :D :D :D Működik az autó. :clap: :clap: :clap:
A próbaút elején kissé füstölt... :wacko: Épp csak egy komplett utcát tüntettem el a füsttel... Meg nem is nagyon akart menni. Aztán pár száz méter után kezdett megjönni az ereje, meg a füst is kevesebb lett. 2 km múlva már semmi füstölés nem volt, és a teljes ereje teljében húzott a motor.
Ja! Még szétszedett állapotában belenyomtunk egy palack würtös részecskeszűrő-tisztítót. Előtte még porszívóval megszívattuk. 20-30 kicsi koromdarabot találtunk a gyűjtőben.
Most már "csak" el kell adni...

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2718 Dátum: 2016.03.13 14:59:12 »
tapasztalom...
nem katasztrófa,de azé foglalkozni kellett vele...
maga a mazda is elismeri,h 100e kmként tuti cserés pár dolog...most szereztem be öket, vmikor cserélem...

sose legyen nagyobb bajod  :flowers:
egyébként meg csak mondom, hogy a focus padlólemezét meg egyéb alkatrészeit sok más autó is megkapta, pl. C-max, V50 és ezek se könnyűek

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:Avensis III.
« Válasz #2719 Dátum: 2016.03.13 15:13:01 »
Megjött a turbó. :D Tényleg új. :D :D Betettük. :D :D :D Működik az autó. :clap: :clap: :clap:
A próbaút elején kissé füstölt... :wacko: Épp csak egy komplett utcát tüntettem el a füsttel... Meg nem is nagyon akart menni. Aztán pár száz méter után kezdett megjönni az ereje, meg a füst is kevesebb lett. 2 km múlva már semmi füstölés nem volt, és a teljes ereje teljében húzott a motor.
Ja! Még szétszedett állapotában belenyomtunk egy palack würtös részecskeszűrő-tisztítót. Előtte még porszívóval megszívattuk. 20-30 kicsi koromdarabot találtunk a gyűjtőben.
Most már "csak" el kell adni...
Már éppen akartam kérdezni, hogy hogy áll az autó.
Örülök, hogy a lengyel barátok jó cuccot küldtek.  :)

Tényleg elmegy a háztól?

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2720 Dátum: 2016.03.13 15:40:39 »
Már éppen akartam kérdezni, hogy hogy áll az autó.
Örülök, hogy a lengyel barátok jó cuccot küldtek.  :)

Tényleg elmegy a háztól?
Tényleg elmegy a háztól?
[/quote]
Bevallom, izgultam egy kicsit (na jó, nagyon ;)), hogy tényleg azt kapom-e meg heted!!!! áron. De rendben volt minden. :flowers:
Tényleg eladom.
Túl sok drága, előbb-utóbb csereérett alkatrész kell a dízelhez. És én túl sokat megyek egy évben (már most kb. 80ezret), és így hamarosan többszázezres kiadások várnának rám. (Részecskeszűrő, kuplungszerkezet, porlasztócsúcsok) Annyit nem hoz a dízel-fogyasztás a benzinesen, hogy ez rentábilis legyen. Ezenkívül: nekem szezonális munkám van. Ha ezt a csúcsszezonban műveli velem az autóm, akkor sok pénzt veszítenék az ilyen esetekkel, mint ami most történt. Nekem sokkal fontosabb a stabilitás, mint a fogyasztás.
Továbbá, 127e km-rel könnyebben eladom, mint egy fél év múlva 187e-rel. Mert én nem fogom visszatekertetni az órát, attól többet ér nekem magamnak a becsületem. 1-2 vetélytársat már megnéztem: mindben vissza volt tekerve az óra, és mindegyiktől szebb, kevesebbet használt az enyém. 3.790e alatt nincs kínálatban ez a típus. Azt gondolom, annyiért az enyémet el is fogják vinni. De majd meglátjuk...

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:Avensis III.
« Válasz #2721 Dátum: 2016.03.13 15:58:20 »
Tényleg eladom.
...
Értem.
Nagyon sajnálom, hogy így alakult a dolgod a dízellel. Pedig azt gondolnánk, hogy ki másnak, mint a te használati körülményeidnek ideális egy dízel autó.

Egy nagy kalappal az eladáshoz.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2722 Dátum: 2016.03.13 16:10:13 »
Tényleg elmegy a háztól?
Bevallom, izgultam egy kicsit (na jó, nagyon ;)), hogy tényleg azt kapom-e meg heted!!!! áron. De rendben volt minden. :flowers:
Tényleg eladom.
Túl sok drága, előbb-utóbb csereérett alkatrész kell a dízelhez. És én túl sokat megyek egy évben (már most kb. 80ezret), és így hamarosan többszázezres kiadások várnának rám. (Részecskeszűrő, kuplungszerkezet, porlasztócsúcsok) Annyit nem hoz a dízel-fogyasztás a benzinesen, hogy ez rentábilis legyen. Ezenkívül: nekem szezonális munkám van. Ha ezt a csúcsszezonban műveli velem az autóm, akkor sok pénzt veszítenék az ilyen esetekkel, mint ami most történt. Nekem sokkal fontosabb a stabilitás, mint a fogyasztás.
Továbbá, 127e km-rel könnyebben eladom, mint egy fél év múlva 187e-rel. Mert én nem fogom visszatekertetni az órát, attól többet ér nekem magamnak a becsületem. 1-2 vetélytársat már megnéztem: mindben vissza volt tekerve az óra, és mindegyiktől szebb, kevesebbet használt az enyém. 3.790e alatt nincs kínálatban ez a típus. Azt gondolom, annyiért az enyémet el is fogják vinni. De majd meglátjuk...
sajnálom én is...sose gondoltam volna, hogy pont nálad mond ekkora csődöt a dízelprojekt.

esetleg egy hibrid auris kombi? az csak pár centivel kisebb mindenfelől az avensisnél és az autópiac legmegbízhatóbb hajtáslánca van benne

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2723 Dátum: 2016.03.13 16:17:25 »
sajnálom én is...sose gondoltam volna, hogy pont nálad mond ekkora csődöt a dízelprojekt.

esetleg egy hibrid auris kombi? az csak pár centivel kisebb mindenfelől az avensisnél és az autópiac legmegbízhatóbb hajtáslánca van benne
Azt hiszem, visszatérek az 1.8-hoz. Azzal 500e km-ig - ehhez képest - semmi gondom nem volt. Most már némi tapasztalattal is bírok afelől. Gondolom, a hibridek akkuja sem örökéletű...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis III.
« Válasz #2724 Dátum: 2016.03.13 16:29:14 »
Annyit bír a hibrid is, mint bármelyik Toyota benzines, vagy még többet... ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2725 Dátum: 2016.03.13 19:04:55 »
Annyit bír a hibrid is, mint bármelyik Toyota benzines, vagy még többet... ;)
Az aksit nem kell cserélni (méreg drágán) bizonyos km megtétele után? Amúgy nem zárkózom el. :hmmmm:

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2726 Dátum: 2016.03.13 20:10:40 »
Az aksit nem kell cserélni (méreg drágán) bizonyos km megtétele után? Amúgy nem zárkózom el. :hmmmm:

sokéves prius taxik is futnak még az eredeti kiszerelésben, 4-500ezer km-rel. az akkumulátor cseréje tényleg drága, de a hibrid rendszer "önfenntartó", magától tölt és merít, rosszat én róla még nem hallottam.

nálad szerintem  inkább az a kérdés, hogy milyen tempóval közlekedsz. autópályára a hibrid nem való, ha nagyrészt ott tekered a km-eket, akkor tényleg inkább egy sima benzines jobb lehet

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2727 Dátum: 2016.03.13 21:49:35 »
sokéves prius taxik is futnak még az eredeti kiszerelésben, 4-500ezer km-rel. az akkumulátor cseréje tényleg drága, de a hibrid rendszer "önfenntartó", magától tölt és merít, rosszat én róla még nem hallottam.

nálad szerintem  inkább az a kérdés, hogy milyen tempóval közlekedsz. autópályára a hibrid nem való, ha nagyrészt ott tekered a km-eket, akkor tényleg inkább egy sima benzines jobb lehet
Gyakori a 3-400 km együltőhelyben. Amúgy jellemzően 90-100 km/h. Pálya:országút:város= 2:5:1. A benzines 1.8 t25 nálam 5,8-6,2 liter között, a mostani dízel 5 liter alatt (4,7-4,8) fogyaszt. (Kivéve, ha sietek, de az ritkán van. ;)) Tavaly 80e km.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis III.
« Válasz #2728 Dátum: 2016.03.13 21:57:28 »

Gyakori a 3-400 km együltőhelyben. Amúgy jellemzően 90-100 km/h. Pálya:országút:város= 2:5:1. A benzines 1.8 t25 nálam 5,8-6,2 liter között, a mostani dízel 5 liter alatt (4,7-4,8) fogyaszt. (Kivéve, ha sietek, de az ritkán van. ;)) Tavaly 80e km.
A te használatodban a Prius sem enne 4,5-nél többet, és sokkal kevesebb hibalehetősége van, mint egy dizelnek, vagy, akár egy modern benzinesnek.
A hibrid aksi cellái darabonként cserélhetők, ha jól tudom 10000Ft körüli összegért. Váltó-kuplung nincs, EGR van, azt kellhet tisztítani. Örök élet, meg egy nap a te használatodban...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #2729 Dátum: 2016.03.13 22:00:17 »
Gyakori a 3-400 km együltőhelyben. Amúgy jellemzően 90-100 km/h. Pálya:országút:város= 2:5:1. A benzines 1.8 t25 nálam 5,8-6,2 liter között, a mostani dízel 5 liter alatt (4,7-4,8) fogyaszt. (Kivéve, ha sietek, de az ritkán van. ;)) Tavaly 80e km.
Így éves viszonylatban kb 360e Ft az üa megtakarítás a dízellel.