Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 723962 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2685 Dátum: 2016.02.26 19:45:38 »
Akkor itt valami olyasmi lesz, hogy ez volt az utolsó csepp a pohárban?
:yes:

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re:Avensis III.
« Válasz #2686 Dátum: 2016.02.28 09:58:36 »
Van egy eladó Passatom, ha megbízható autót keresel.  :flowers:
kisa
born to ride

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2687 Dátum: 2016.02.28 10:27:53 »
Van egy eladó Passatom, ha megbízható autót keresel.  :flowers:
na és mi lesz az utódja?

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re:Avensis III.
« Válasz #2688 Dátum: 2016.02.28 10:30:34 »
na és mi lesz az utódja?

Az egyéb autókban olvasható a vajúdás. Ha sikerül megegyezni, akkor egy 150lovas aut fehér sedan mazda6.
Ha nem, akkor a190lovas dsg superb. (Ez 16-24hetes várakozású rendelés)
kisa
born to ride

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re:Avensis III.
« Válasz #2689 Dátum: 2016.02.28 11:03:27 »
Lelkem rajta, voltam Avensist is nézni, de annyira pici a hátsó lábtér, hogy nem tudok vele mit kezdeni. Nagyon tetszik az autó, elöl pazar, csomagtartó gigantikus, végre jók a belső fények, jó a dizájn, szép a felni, jókat írnak a Bmw féle motorról, minden oké lenne.  Lenne. Megkértem az értékesítőt, hogy üljön be mögém. Becsületére legyen mondva, begyűrte magát, de nem volt őszinte a mosolya, és láttam az arcán, ahogy lemondóan gondol a jutalékra.

Viszont az aktuális Corolla meg tágas a hátsó traktusban, cserébe nincs belőle erős dízel automatával, meg relatív kicsi a csomagtartója. A csomagtartó olyan dolog, hogy mindig annyit rakunk tele, amennyi van, de annál többet szeretnék magam mögött tudni. A Passatnál gyengébb autót már nem szeretnék ezekre a nagy utakra, az automata meg régi vágyam. Befejezni vélem az autócserélgetést, amit most veszek, az megmarad minimum 3évig, vagy 180ezer km-ig (kb egyszerre teljesül) utána átgondolom, hogy van-e valami, amit jobban szeretnék, vagy inkább megéri elhasználni. Kb a 150-180e az a km állás, amivel még jól ki lehet szállni ezekből a nagy tepsikből.
kisa
born to ride

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2690 Dátum: 2016.02.28 16:15:07 »
Lelkem rajta, voltam Avensist is nézni, de annyira pici a hátsó lábtér, hogy nem tudok vele mit kezdeni. Nagyon tetszik az autó, elöl pazar, csomagtartó gigantikus, végre jók a belső fények, jó a dizájn, szép a felni, jókat írnak a Bmw féle motorról, minden oké lenne.  Lenne. Megkértem az értékesítőt, hogy üljön be mögém. Becsületére legyen mondva, begyűrte magát, de nem volt őszinte a mosolya, és láttam az arcán, ahogy lemondóan gondol a jutalékra.

Viszont az aktuális Corolla meg tágas a hátsó traktusban, cserébe nincs belőle erős dízel automatával, meg relatív kicsi a csomagtartója. A csomagtartó olyan dolog, hogy mindig annyit rakunk tele, amennyi van, de annál többet szeretnék magam mögött tudni. A Passatnál gyengébb autót már nem szeretnék ezekre a nagy utakra, az automata meg régi vágyam. Befejezni vélem az autócserélgetést, amit most veszek, az megmarad minimum 3évig, vagy 180ezer km-ig (kb egyszerre teljesül) utána átgondolom, hogy van-e valami, amit jobban szeretnék, vagy inkább megéri elhasználni. Kb a 150-180e az a km állás, amivel még jól ki lehet szállni ezekből a nagy tepsikből.
Én ezzel pont nem értek egyet. :nonono:
Én utaztam már a saját autómban a hátsó ülésen. Kifejezetten kényelmesen el lehet férni, pedig nem vagyok egy mélynövésű ember, és előttem is 180 centi fölötti ült. Jóval tágasabb, mint a t25.
A Passatban (Isten bocsássa meg nekem ezt a bűnt ;)) nem bízok. Egyszerre vettem anno a t25 1.8-omat egy ismerősömmel, akinek Passátja volt. Az feszt a szervizben parkolt, én meg csak cseréltem az olajat, és róttam a kilométereket rendületlenül.
Az autóból jól soha nem lehet kiszállni, hiszen folyamatosan csökken az értéke. Az amortizáció százalékértéke konstans, a Ft/kilométer érték pedig lineárisan csökken az idő és a megtett út előrehaladtával... :hmmmm:
Én maradnék az avénál, csak egy benzinest fogok választani. Itthon láttam egy 7000 km-es tesztautót, és Németo.-ban is van pár ilyen. Gödöllőn is néztem egy 1.8-t, kicsivel több km-rel, mint a mostani enyém. A kereskedő azt mondta, hogy nem akarja beszámítani az enyémet - látatlanban. :D :lol: [rohog] Én megnéztem az övét. Szőrért szőr nem adnám oda, annyival jobb állapotú az enyém. 4 és fél millát szeretne érte... :eek: Szvsz a kmóra állása sem stimmel: kopottabb a kormánya, mint az enyém, az első féktárcsák neki már újak, nekem még a gyári van... :hmmmm:

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re:Avensis III.
« Válasz #2691 Dátum: 2016.02.28 17:01:21 »
Nyugi, nem akarlak meggyőzni, hogy jó a Passat, pedig az :) Gombokból fenntartható, bár ezt úgy vettem észre hogy ciki leírni a Toyota fórumon, mert egyből statisztikákkal esnek az emberfiának :1eye: Szerettem a Toyotámat, amíg az volt, meg itt ragadtam a fórumon is a társaság miatt, pedig a tulajdonomban már nincs Toyota 4éve. A családban van több is, meg ha valaki autót vesz, akkor mindig a Toyotával kezdjük a nézelődést, de vannak esetek, amikor rá kell jönni, hogy az adott igényre a Toyota nem gyárt autót, vagy ha igen, akkor mérhetetlenül drágán adják. 
kisa
born to ride

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2692 Dátum: 2016.02.28 17:10:51 »
Nyugi, nem akarlak meggyőzni, hogy jó a Passat, pedig az :) Gombokból fenntartható, bár ezt úgy vettem észre hogy ciki leírni a Toyota fórumon, mert egyből statisztikákkal esnek az emberfiának :1eye: Szerettem a Toyotámat, amíg az volt, meg itt ragadtam a fórumon is a társaság miatt, pedig a tulajdonomban már nincs Toyota 4éve. A családban van több is, meg ha valaki autót vesz, akkor mindig a Toyotával kezdjük a nézelődést, de vannak esetek, amikor rá kell jönni, hogy az adott igényre a Toyota nem gyárt autót, vagy ha igen, akkor mérhetetlenül drágán adják.
:hug: Nem vagyok elvakult Toyota fan.  :no: Pl. az új avéra nem is tudnának rábeszélni, mert annyira nem tetszik  :no: Csak a régi 1.8 avémba 625e km-t tettem, és ez előítéletességre sarkall...

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Avensis III.
« Válasz #2693 Dátum: 2016.02.28 18:06:26 »
:hug: Nem vagyok elvakult Toyota fan.  :no: Pl. az új avéra nem is tudnának rábeszélni, mert annyira nem tetszik  :no: Csak a régi 1.8 avémba 625e km-t tettem, és ez előítéletességre sarkall...
Na valahol itt kezdek elgondolkozni, hogy jó ötlet volt a BMW behúzása a Toyotába?
Fery

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2694 Dátum: 2016.02.29 13:32:04 »
Bp-en, Angyalföldön van egy felújító cég, és nagyon új gépparkkal rendelkezik, és ez fontos! Majd referálok. 35 - 135e közötti árat mondtak. A gyári árhoz képest a magasabb is barátinak tekinthető.
Este megbontottuk a turbót. Lóg a levegőt betoló propellere, de nagyon. Holnap fogja kiszerelni a szerelő barátom, a jövőhéten kész is lesz, és mehet a háztól, Isten hírével... Veszek egy benzinest, az tuti! :tt2:
Szappanopera folyt köv.:
Úgy elkopott a turbó csapágyháza, hogy nem lehet felújítani. Kuka.
Amikor ezt bemondták gyors egymásutánban 15-ször rosszul lettem, sírtam, megőrültem és káromkodtam  :cry: :censored: :gun_bandana: :banging:(lehet, nem ebben a sorrendben...)
Azután előkaptam a ebay-t, és úgy néz ki, hogy rendelek egy (állítólag) újat, (állítólag) 24 hó garanciával Lengyelhonból, 426 €-ért. (Nálunk nettó 758e Ft-t mondtak a Toyotánál.) Kicsit elképzelhetetlennek tartom, :eek: de majd meglátjuk... Majd referálok.
Vagy lenne használt 350 €-ért. :hmmmm:
A turbó száma egyébként VB38 17201-0R080 Hátha egyszer valakinek szintén szüksége lesz rá...

szikla2

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 756
Re:Avensis III.
« Válasz #2695 Dátum: 2016.03.08 19:24:49 »
Érdekes kérdést szeretnék feltenni.
A német oldalakon látni 2010 - 2011 es 1.8 benzines Avensiseket, viszont van köztük euro 4-s, és euro 5-ös is. Tudja e valaki, hogy mi az érdemi különbség a kettő között azonkívül, hogy az euro 4-esnek több a regadója.
Nem minden "az" ami annak látszik.
Corolla 1.6 E12 2004 sedan 2009--2017
Avensis 1.8 T27 2011.facelift Sedan 2017-

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2696 Dátum: 2016.03.08 21:42:26 »
Érdekes kérdést szeretnék feltenni.
A német oldalakon látni 2010 - 2011 es 1.8 benzines Avensiseket, viszont van köztük euro 4-s, és euro 5-ös is. Tudja e valaki, hogy mi az érdemi különbség a kettő között azonkívül, hogy az euro 4-esnek több a regadója.
Euro 5.
http://katalogus.hasznaltauto.hu/toyota/toyota-40083

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis III.
« Válasz #2697 Dátum: 2016.03.09 08:48:19 »
Na valahol itt kezdek elgondolkozni, hogy jó ötlet volt a BMW behúzása a Toyotába?
Az 1,6-osokkal már van néhány évnyi szerviztapasztalat, azok 100 000 km- körülig abszolút rendben vannak. A 2.0 BMW eredetű dízel még nagyon új, kell neki még 2-3 év használat, hogy legyen mit mondani róla.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis III.
« Válasz #2698 Dátum: 2016.03.09 09:19:19 »
Nyugi, nem akarlak meggyőzni, hogy jó a Passat, pedig az :) Gombokból fenntartható, bár ezt úgy vettem észre hogy ciki leírni a Toyota fórumon, mert egyből statisztikákkal esnek az emberfiának :1eye: Szerettem a Toyotámat, amíg az volt, meg itt ragadtam a fórumon is a társaság miatt, pedig a tulajdonomban már nincs Toyota 4éve. A családban van több is, meg ha valaki autót vesz, akkor mindig a Toyotával kezdjük a nézelődést, de vannak esetek, amikor rá kell jönni, hogy az adott igényre a Toyota nem gyárt autót, vagy ha igen, akkor mérhetetlenül drágán adják.
Igen, de tedd hozzá, hogy a Te elvárásod szélsőséges. Eleve bőven átlag feletti magasságú emberek vagytok, akik használják az autót. Ilyen szélsőségek nem kerülnek be a tervezéskor a figyelem középpontjába. Viszont, a többi lehetséges vásárló 95%-át megfelelően kielégíti a modell. Ti kiestek belőle. Ennyi. Tesóm is így van a Sharannal. Venne Ő Toyotát, de az drágább, gyengébb, 5 sebességes, többet fogyaszt, nem ismeri. A VW szervízigényesebb, zörög a belseje, kisebb, de elég nagy így is, viszont erős, 6 sebességes, keveset fogyaszt és olcsóbb. Ezek emberi prioritás kérdései.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Avensis III.
« Válasz #2699 Dátum: 2016.03.10 06:50:42 »
Az 1,6-osokkal már van néhány évnyi szerviztapasztalat, azok 100 000 km- körülig abszolút rendben vannak. A 2.0 BMW eredetű dízel még nagyon új, kell neki még 2-3 év használat, hogy legyen mit mondani róla.
Kicsit elgondolkozom mi lehet a következő lépés?
Típuson belüli változtatásnál persze hozzá kell szokni, hogy ez "ilyen" lesz :) de az első gondolatom, hogy az már nem Toyota! Tudom vannak más autó típusok melyek  hasonló módszerrel élnek, de akkor is.
Fery