Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 723891 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

angyalföld

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 70
Re:Avensis III.
« Válasz #2475 Dátum: 2015.07.22 09:28:48 »
Nem is értem, miért volt minden buszsofőrnek dízel autója  :lol:
Csak óvatosan!

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2476 Dátum: 2015.07.22 23:02:21 »
Nem is értem, miért volt minden buszsofőrnek dízel autója  :lol:
Mert beleszerettek a kotyogós dízelhangba. Vagy nem? :D

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2477 Dátum: 2015.07.22 23:11:47 »
Van sárga kontroll lámpa. Amikor az kigyullad, akkor van még kb 10 liter a tankban.
Ez alatt eltűnik az utolsó csík is.
Ma odafigyeltem, és íme a szakszerű leírás :whistling::
1032 km megtétele után, még világít az utolsó pálcika az üa.szintjelzőn, és kigyullad a benzinkút(lámpa). Újabb 17 km után tankolás: 50,2 tizednél kattan a csap (de én még belegyömöszölök másfél litert...)
Szóval, stimmel a 10 literes tartalék. :yes:

angyalföld

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 70
Re:Avensis III.
« Válasz #2478 Dátum: 2015.07.23 10:43:28 »
Köszönöm a teszttel megalapozott több mint kielégítő választ  ;)
Csak óvatosan!

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:Avensis III.
« Válasz #2479 Dátum: 2015.07.23 20:14:44 »
Örülök, hogy 600+-nak is bejött a dízel gép, biztos vagyok benne, hogy nagyon fogod majd szeretni.

Egy dolgot jegyeznék csak meg, hogy a részecskeszűrőnek nem feltétlenül tesz jót a "klasszikus" dízeles vezetési stílus. Az alacsony terhelésű, kis fordulaton való használat valóban rövidíti a részecskeszűrő élettartamát. Az országút, autópálya az igazi otthona, de azért nem kell kényszeredetten keülni a várost. Mindössze tudomásul kell venni, hogy a dízel kis fordulaton, és nagy terhelésen kormol a legjobban, és tartós országúti részterhelésen tisztul leginkább a szűrő.

Sok száz ezer hibamentes és balesetmentes kilométert kívánok!

angyalföld

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 70
Re:Avensis III.
« Válasz #2480 Dátum: 2015.07.23 21:48:23 »
A dízel autók a legellentmondásosabb autók. Majdnem mindenki szeretne magának dízelt, de majdnem mindenki ódzkodik is tőle. Új autóknál kizárhatjuk a rizikó faktort, mindegy, hogy dízel vagy benzines. Ha viszont már használtról beszélünk, akkor a dízel mindig sokkal rkockázatosabb vétel egy benzineshez képest, mivel a motorháztető alatt sokkal bonyolultabb és ebből kifolyólag drágább alkatrészek találhatóak, ráadásul egy dízel autó hosszú távra termett, a részecskeszűrőnek is ez az optimális. 
A lényeg, hogy én már 8 éve is dízelt akartam venni, de mindenki csak lebeszélt róla. Most nem hagytam magam, bár többségében rövidebb távokon használom majd /20-30 km/. De majd 2 hetente hétvégeken meghajtom egy kicsit, ha megyek vidékre, hogy a részecskék is jól meglegyenek mozgatva abba a bizonyos szűrőben.  :D
A D4D hangot pedig egyszerűen imádom  ::)
Csak óvatosan!

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2481 Dátum: 2015.07.24 00:03:46 »
Örülök, hogy 600+-nak is bejött a dízel gép, biztos vagyok benne, hogy nagyon fogod majd szeretni.

Egy dolgot jegyeznék csak meg, hogy a részecskeszűrőnek nem feltétlenül tesz jót a "klasszikus" dízeles vezetési stílus. Az alacsony terhelésű, kis fordulaton való használat valóban rövidíti a részecskeszűrő élettartamát. Az országút, autópálya az igazi otthona, de azért nem kell kényszeredetten keülni a várost. Mindössze tudomásul kell venni, hogy a dízel kis fordulaton, és nagy terhelésen kormol a legjobban, és tartós országúti részterhelésen tisztul leginkább a szűrő.

Sok száz ezer hibamentes és balesetmentes kilométert kívánok!
Azt hiszem, amit csak lehet, én megteszek a részecskeszűrő élettartamának megnyújtásáért: tegnap 1050, ma 1190 km-t autóztam. :whistling: Hétfőn lesz 3 hete, hogy nálam van ez a gépjármű. Addigra meglesz a 10ezer.

angyalföld

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 70
Re:Avensis III.
« Válasz #2482 Dátum: 2015.07.24 06:41:31 »
tegnap 1050, ma 1190 km-t autóztam.
Akkor mától legyen a te neved : 1000+.   :D
Csak óvatosan!

Tadis

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 92
Re:Avensis III.
« Válasz #2483 Dátum: 2015.07.24 10:46:14 »
Azt hiszem, amit csak lehet, én megteszek a részecskeszűrő élettartamának megnyújtásáért: tegnap 1050, ma 1190 km-t autóztam. :whistling: Hétfőn lesz 3 hete, hogy nálam van ez a gépjármű. Addigra meglesz a 10ezer.
Minden T27-es 2.0  D 4 D motoros részecskeszűrős, vagy csak a külföldről behozottak???????
Állítólag a Magyarországon először forgalomba helyezettekbe nincs részecskeszűrő.
Tiéd külföldről származik mivel részecskeszűrős?

angyalföld

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 70
Re:Avensis III.
« Válasz #2484 Dátum: 2015.07.24 11:49:44 »
Szeretném egy kicsit kidühöngeni magam.  :nonono:
1 hete fújtam fel a kerekeket egy vidéki benzinkúton. Nagyon precíz voltam, többször is visszaellenőriztem magam. Ma ismét tankoltam, most itt Pesten és gondoltam ellenőrzöm a guminyomást, mi baj lehet. Eléggé eldurrant az agyam, mert minden gumiban pontosan 0,3 bar-ral volt több, mint 1 hete. Az autó mélygarázsban áll, nem kinn a szabadban, tehát kizárható, hogy a tűző nap okozta.  Hogy a fenébe történhet ilyesmi? Tudtommal minden műszert időközönként  hitelesíteni kell, akkor hogy lehet ilyen különbség? Ja, és most melyiknek higgyek? 
Gondoltam arra is, hogy veszek egy guminyomás mérőt, de idővel azt sem ártana ellenőriztetni, hogy helyes értékeket mutat-e. Nem tudom mi erre a biztos megoldás, de nem árt nektek sem odafigyelni erre, mert nagyon nem mindegy, hogy mekkora nyomás van a gumikban. :nono:
Ez jól esett, köszönöm  :)
Csak óvatosan!

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:Avensis III.
« Válasz #2485 Dátum: 2015.07.24 12:23:48 »
Azt hiszem, amit csak lehet, én megteszek a részecskeszűrő élettartamának megnyújtásáért: tegnap 1050, ma 1190 km-t autóztam. :whistling: Hétfőn lesz 3 hete, hogy nálam van ez a gépjármű. Addigra meglesz a 10ezer.

Tekered bele rendesen az biztos... :)

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Avensis III.
« Válasz #2486 Dátum: 2015.07.24 12:46:08 »
Szeretném egy kicsit kidühöngeni magam.  :nonono:
1 hete fújtam fel a kerekeket egy vidéki benzinkúton. Nagyon precíz voltam, többször is visszaellenőriztem magam. Ma ismét tankoltam, most itt Pesten és gondoltam ellenőrzöm a guminyomást, mi baj lehet. Eléggé eldurrant az agyam, mert minden gumiban pontosan 0,3 bar-ral volt több, mint 1 hete. Az autó mélygarázsban áll, nem kinn a szabadban, tehát kizárható, hogy a tűző nap okozta.  Hogy a fenébe történhet ilyesmi? Tudtommal minden műszert időközönként  hitelesíteni kell, akkor hogy lehet ilyen különbség? Ja, és most melyiknek higgyek? 
Gondoltam arra is, hogy veszek egy guminyomás mérőt, de idővel azt sem ártana ellenőriztetni, hogy helyes értékeket mutat-e. Nem tudom mi erre a biztos megoldás, de nem árt nektek sem odafigyelni erre, mert nagyon nem mindegy, hogy mekkora nyomás van a gumikban. :nono:
Ez jól esett, köszönöm  :)

Nos, a legjobbakat feltételezve!
Mivel olyan közeggel töltéd meg a tyúblesz gjmű gumiköpenyeidet mely hőm. változásra nyomásváltozással reagál, így azok töltésére használt  és az ellenőrzésre használt nyomásmérő is valószínűleg jó (megbízhatóan megfelelő). Vélhetőleg a járművet nem csak mélygarázsban való közlekedésre használod, így az ellenőrző mérés elvégzéséhez is közúton, a "sarkvidéki" tkk= +(35-40) oC hőmérsékletű levegőben és tfel=+ (50-60) o C aszfalton közelítetted meg a műszert. A termikus behatás intenzitása és hatásideje lazán eredményezheti az általad leírt nyomás változást.
Nekem is. ;) 
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Avensis III.
« Válasz #2487 Dátum: 2015.07.24 13:56:52 »
Sziasztok!
Mobilról vagyok nehezen tudom keresni segítsetek
LM TopTec 4600 olajat rakhatok a 2.0 D4D motorba?
Fery

angyalföld

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 70
Re:Avensis III.
« Válasz #2488 Dátum: 2015.07.24 14:31:55 »
Sziasztok!
Mobilról vagyok nehezen tudom keresni segítsetek
LM TopTec 4600 olajat rakhatok a 2.0 D4D motorba?
Azt nem tudom,hogy a 4600-as jó-e, de a 4300-as Toyotával együtt fejlesztett tipus.
Csak óvatosan!

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Avensis III.
« Válasz #2489 Dátum: 2015.07.24 15:36:19 »
Szeretném egy kicsit kidühöngeni magam.  :nonono:
1 hete fújtam fel a kerekeket egy vidéki benzinkúton. Nagyon precíz voltam, többször is visszaellenőriztem magam. Ma ismét tankoltam, most itt Pesten és gondoltam ellenőrzöm a guminyomást, mi baj lehet. Eléggé eldurrant az agyam, mert minden gumiban pontosan 0,3 bar-ral volt több, mint 1 hete. Az autó mélygarázsban áll, nem kinn a szabadban, tehát kizárható, hogy a tűző nap okozta.  Hogy a fenébe történhet ilyesmi? Tudtommal minden műszert időközönként  hitelesíteni kell, akkor hogy lehet ilyen különbség? Ja, és most melyiknek higgyek? 
Gondoltam arra is, hogy veszek egy guminyomás mérőt, de idővel azt sem ártana ellenőriztetni, hogy helyes értékeket mutat-e. Nem tudom mi erre a biztos megoldás, de nem árt nektek sem odafigyelni erre, mert nagyon nem mindegy, hogy mekkora nyomás van a gumikban. :nono:
Ez jól esett, köszönöm  :)

Ahogy micila cartárs is írta a magasabb hőmérséklet emelheti a nyomást.... :yes:
DE.. én is tapasztaltam, hogy egyes kutakon nem annyit mutat a műszer, mint másoknál... :whistling: (és nem csak a hőmérséklet miatt...) :nono:

Szóval egy nyomásmérőt én is beszerzek (előbb-utóbb) :innocent:
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.