Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 723965 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10699
Avensis III.
« Válasz #2310 Dátum: 2014.08.14 15:45:25 »
De nem lett átalakítva magyar nyelvűre? Vagy csak a navi lett magyar? Úgy emlékszem, mintha ezt írtad volna annak idején.

De, magyar hang és menü is van hozzá. De volt 2 dolog, amit a Zoli nem talált meg a programjában, így azokat nem tudta lefordítani.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:Avensis III.
« Válasz #2311 Dátum: 2014.08.14 15:47:34 »
De, magyar hang és menü is van hozzá. De volt 2 dolog, amit a Zoli nem talált meg a programjában, így azokat nem tudta lefordítani.

Értem. Akkor az egyik pont ez volt? :)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10699
Re:Avensis III.
« Válasz #2312 Dátum: 2014.08.14 15:53:03 »
Értem. Akkor az egyik pont ez volt? :)

Igen.  :yes: A másik pedig a kijelző fényerejének állítása, ha jól emlékszem.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:Avensis III.
« Válasz #2313 Dátum: 2014.08.14 15:57:44 »
Igen.  :yes: A másik pedig a kijelző fényerejének állítása, ha jól emlékszem.

Ennyi baj legyen ám!
Csak hülyéskedek, szerintem sokan boldogak lennének egy ilyen navival.

Oximoron

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Avensis III.
« Válasz #2314 Dátum: 2014.08.14 19:57:53 »
A tolató kamera képe nekem is segéd vonal mentes, úgy emlékszem ez a beépített rendszertől függ és kérdésemre (szervizben)
azt a választ kaptam "ez ilyen" :)
És igen a funkcionalitása számomra is csökkent, de nem elsősorban a segéd vonalak hiánya miatt, hanem azért mert megszoktam a tolató
radart előző autóban! Ezt a hiányosságot szeretném majd pótolni, de még nem találtam megfelelő radart, nekem nem kell a ledes visszajelző, elég a csipogás.
Nagy kár, pedig jó lenne, ha elő lehetne csalni. Nagy szükség nincs rá, tükörből bárhova beállok, ha van hely, radar is van, de azért nem lenne rossz látni, hogy hova megyek bizonyos kormányállásnál.  :innocent:.
Lehet egy tolatókamera-csere is orvosolná a dolgot. Egyszeri beruházás lenne.  ;)
Az enyémben vannak segédvonalak (de nem egy fejlettebb verzió, ami "reagálna" a kormánykerék/kerékszög állására is).
Jah, tegnap láttam a youtube -on  :D (a nickből gondoltam, hogy te raktad fel  :yes:)
De a hardverbe nem akarok belenyúlni, jó ez így, a szoftvert viszont megbütykölném, ha lenne rá mód. Ha még a navi is friss lenne, nem is lenne semmi kívánnivaló (na jó, még vagy száz ló elkelne néha...  :devil:) (bár a navi így is elég részletes, a cég parkolójában például aszondja, hogy: Parkoló  :D Persze régebb óta parkoló, mint a Navi maga, de akkor is mókás.)
Na erre tudom a választ: nem mindegy hogy fehér bottal tapogatsz mi van elötted vagy látod is :devil:
Én ama ritka esetben ha két autó közé kell beállni és nagyon szűk a hely, kiszállok és megnézem mennyi hely van még :D :wacko: (évente max. 5x fordul elő)
A garázsban pedig van egy palló annak nekiengedem :szemez:
Az oldschool a legjobb, nincs vita.  :D Ha beállok a parkolóba, tolatókamera ide, radar oda, én is mindig kinyitom az ajtót, hogy elég egyenes -e, és megvan -e a kellő távolság a szélétől. Rám ne mondják, hogy nem tanultam meg parkolni  :whistling: :innocent:


Oximoron

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Avensis III.
« Válasz #2315 Dátum: 2014.08.14 20:23:38 »
Lassan kezdem megszokni az automata váltót is, sőt, határozottan megkedveltem. Városban, és unott autókázás közben nincs is jobb, mikor magától pakolgatja a sebességeket, a szekvenciális váltónak hála pedig már nagyon jól lehet vele előzgetni is - épp csak át kell venni tőle a kapcsolások időzítését. Automata módban egy előzési helyzetben visszaváltogat, amikor meg már felváltanék akkor nem teszi - kézi módba kapcsolva viszont kezes báránnyá válik, ugrik a gázadásra (eszébe sincs elkezdeni váltogatni), ha meg eléri a váltáshoz szükséges fordulatot (amit azért érezni kell), akkor lehet rögtön lökni a következő sebességbe. Érdekes, hogy lenyomott gáznál is milyen jól kezeli a "kuplungot", semmi rántás, csak a motorhangon hallani, hogy már egyel fentebb van. Egy jó kéziváltó biztosan még dinamikusabb vezetést tesz lehetővé, de mivel az Ave nem ösztönzi erre az embert, ez a váltó teljesen rendben van hozzá. Engem meggyőzött az automata - pedig tartottam tőle erősen. Azért hozzáteszem, hogy kézi váltás lehetősége nélkül nekem igen ingerszegény lenne.   :innocent:

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Avensis III.
« Válasz #2316 Dátum: 2014.08.14 20:35:44 »
Az oldschool a legjobb, nincs vita.  :D Ha beállok a parkolóba, tolatókamera ide, radar oda, én is mindig kinyitom az ajtót, hogy elég egyenes -e, és megvan -e a kellő távolság a szélétől. Rám ne mondják, hogy nem tanultam meg parkolni  :whistling: :innocent:
Mentségükre legyen szólva a radarosoknak, hogy a mai autók végét sejteni se lehet, a hátsó ablakon alig látni ki :D

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10699
Avensis III.
« Válasz #2317 Dátum: 2014.08.14 20:50:03 »
Ennyi baj legyen ám!
Csak hülyéskedek, szerintem sokan boldogak lennének egy ilyen navival.

Meg vagyok elégedve vele  :yes: , persze néha 1-1 útvonaltervezését felül szoktam bírálni (én több olyan helyet ismerek, ahol le lehet vágni vagy elkerülni nagyobb csomópontokat - de gyorsan újratervez). Most a legfrissebb EU-s térkép is belekerült, szóval 1-2 évig nem nyúlok hozzá.
Amúgy én jól ellennék az angol menüvel és nyelvvel is, csak gondoltam másokra is, azért kerültek bele azok az apróságok pluszban.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Avensis III.
« Válasz #2318 Dátum: 2014.08.14 21:49:30 »
egyébként, akinek mindkettő volt már, az igazán megmondhatná nekem, mi értelme van a tolatókamerának. én csak tolatóradaroztam mindeddig (ami a mostani kocsimba is jól jönne  :whistling: ) és nem értem, miben tud többet egy kamera, mint egy tolatóradar meg egy visszapillantó tükör. értem én, hogy lát hátra is, de lehet azzal is úgy centizni, mint egy radarral? engem nem igazán érdekel, hogy lássam is, mi az az akadály, amit megközelítek, elég, ha tudom, hogy ott van...  :hmmmm:
A radarok tobbsege 10 centin belul veszesen sipol, sot meg gyari toyota radar is eljatsza, hogy a kerites "bosszantojara" bejelez.
Kameran ezt latod es tenyleg 1 centire meg lehet kozeliteni a mogotted levo autot, ami parhuzamos parkolasnal iszonyat sokat szamit.

A segedvonal hianyat viszont nem ertem miert hianyzik masoknak  :surrender: Ott a lokharito, addig lehet menni.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Pomk

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1216
Re:Avensis III.
« Válasz #2319 Dátum: 2014.08.15 08:35:53 »
Na erre tudom a választ: nem mindegy hogy fehér bottal tapogatsz mi van elötted vagy látod is :devil:
Én ama ritka esetben ha két autó közé kell beállni és nagyon szűk a hely, kiszállok és megnézem mennyi hely van még :D :wacko: (évente max. 5x fordul elő)
A garázsban pedig van egy palló annak nekiengedem :szemez:

Olvastam egyszer egy cikket arról, hogy mi mindenre használható egy teniszlabda.
Az egyik az volt, hogy a garázsban kicentized meddig szeretnél beállni. Amikor az autó már jó helyn van, lelógatsz egy madzagon a plafonról egy teniszlabdát úgy, hogy éppen elérje a szélvédőt/hátsó abalkot. Így legközelebb csak azt kell figyelni, hogy a teniszlabda mikor éri el a szélvédőt/hátsó ablakot. :)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Avensis III.
« Válasz #2320 Dátum: 2014.08.15 08:43:05 »
Olvastam egyszer egy cikket arról, hogy mi mindenre használható egy teniszlabda.
Az egyik az volt, hogy a garázsban kicentized meddig szeretnél beállni. Amikor az autó már jó helyn van, lelógatsz egy madzagon a plafonról egy teniszlabdát úgy, hogy éppen elérje a szélvédőt/hátsó abalkot. Így legközelebb csak azt kell figyelni, hogy a teniszlabda mikor éri el a szélvédőt/hátsó ablakot. :)
Ja a pofonegyszerű megoldások is tudnak jó lenni :szemez:
(Mint az űrhajóstól helyett a grafitceruza :D)
Képzeld el amikor a városban az út szélén mindenütt teniszlabdák lógnak :devil:

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Avensis III.
« Válasz #2321 Dátum: 2014.08.15 19:34:01 »
Olvastam egyszer egy cikket arról, hogy mi mindenre használható egy teniszlabda.
Az egyik az volt, hogy a garázsban kicentized meddig szeretnél beállni. Amikor az autó már jó helyn van, lelógatsz egy madzagon a plafonról egy teniszlabdát úgy, hogy éppen elérje a szélvédőt/hátsó abalkot. Így legközelebb csak azt kell figyelni, hogy a teniszlabda mikor éri el a szélvédőt/hátsó ablakot. :)
Ezt a csaladban egy ekkel oldjak meg, ami szerintem meg sokkal egyszerubb.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Avensis III.
« Válasz #2322 Dátum: 2014.08.17 16:59:06 »
Neked doszt elég lenne egy 8000Ft-os radar is a kamerához! 4db érzékelő hátra, a visszajelzőjét nem is kellene beszerelni. Jóbarátom Avéján is így van megoldva, sajnos a Prius és a Lexusok segédvonalas és kormányelfprdításra elforduló segédvonalas megoldását itt mellőzni kell gyárilag, nem tudom, miért...  :wacko:

A lényeg, hogy egy radar plusz ez a gyári kamera együtt tökéletes megoldás.  :yes:
Igen pont erre gondoltam én is, bőven elég lenne.  :yes:
Ez a segéd vonalas segítő kihagyása számomra is érthetetlen.
Fery

Pomk

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1216
Re:Avensis III.
« Válasz #2323 Dátum: 2014.08.18 08:38:30 »
Ezt a csaladban egy ekkel oldjak meg, ami szerintem meg sokkal egyszerubb.

Ék a kerék alá megy, vagy Ők is lógatják?  :D
Le van rögzítve a talajhoz? Vagy hogy nem csúszik el a beállások miatt?

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Avensis III.
« Válasz #2324 Dátum: 2014.08.18 10:10:12 »
Ék a kerék alá megy, vagy Ők is lógatják?  :D
Le van rögzítve a talajhoz? Vagy hogy nem csúszik el a beállások miatt?
És mi van ha 20cmel arrébb állsz, máris nincs ott ék. Ezért én egy pallót használok, tökéletes (pláne egy kis lejtés is van hátrafele, így még kéziféket se kell behúzni (OK kéne, de csak a megnyugtatásul)