Van itt jó pár FWD racer..... segítsetek !
mi a jo francért mentem ma állandóan keresztbe ?
guminyomást néztük 2.0- 2.2 között volt....... nyilván nem mai gumi, de tavasszal semmi ilyet nem tapasztaltam szlovákringen.
az új futómüvel ez volt az elsö pályázás, tekergettem a keménységet ide -oda valamit változott a dolog, de nem lett az igazi.
nem volt egy tiszta köröm se, hogy ne keljen korrigálni a csuszást ...... igy lett 50,7 sec ha jol emlékszem
legközelebb kérek kölcsön hátra 2 sliket, hátha segít valamit.
Örülj neki, Colin McRea is megmondta, hogy az a jó:
"To recap, there are two types of slide in a car, understeer and oversteer...
• Understeer is when you turn into the corner and the car wants to go straight on. There's a lack of grip from the front end of the car, the car isn't steering enough hence the term 'understeer'.
• Oversteer is the opposite, as you turn into the corner the back end of the car starts to loose grip. This has the effect of the rear end wanting to overtake the front end of the car, as a result, the car is now turning more then the steering angle applied, hence the term 'oversteer'.
Rally cars need controlled oversteer to be quick, with a balanced 4 wheel drift state being the optimum situation. Understeer simply slows the car down by increasing resistance on the front tyres."
http://www.rally-driving-days.co.uk/acatalog/guide_to_understeer_oversteer.htmlHa nem tetszik neked, akkor állítsd puhábbra az első lengéscsillapítókat, a hátsókat meg keményebbre, ugyanígy az első guminyomást belőném mondjuk 2,2-re a hátsót meg 2.5-re, a futómű magasságot meg emeld meg elől és csökkentsd hátul. Remélem jól írtam és nem kevertem össze...