Alcsony kereknyomas, szelesebb gumi/felni, megszorulo kezifek vagy fekmunkahenger, eltomodo katalizator (sok rovid ut es keves autopalya-hasznalat miatt), mas motorolaj? Bar a kulonbseg nem sszamottevo, lehet mas benzintol is.
A keréknyomásom állandó, és mióta megvettem az autót, azóta ezek a gumik vannak rajta. A fékek tuti nem szorulnak, azt hallanám mikor gurulok. A legkisebb neszre is harapok, olyan szinten, hogy még a gumi mintázatba szorult kavics hangját is kiszúrom. A motorolaj valóban más, mivel Castrol-t használtam, de legutóbb Mobil1 ment bele, igaz már 6e km-t beledörgöltem. A benzin? Hmmm lehet hogy az Agip benya lesz a ludas? Mások is panaszkodtak már rá. Pont tankolnom kell, úgyhogy tolok bele Shell anyagot, és meglátom. A többi felsorolt értéknek vajon hogy lehetne utánanézni? A kompresszió az okés, na de az injektorok, a katalizátor, és a lambda szonda? Ezeknek a mérésére nem igen ismerek semmilyen módszert.