Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2883586 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

AdamBH

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 116
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6105 Dátum: 2010.12.07 09:59:05 »
Az ECU-t a középen találod a fűtés kezelőszervei alatt...
A mesterkulcs az ECU-hoz tartozó fekete színü kulcsot jelenti. Akkoriban az autókhoz 2 db mesterkulcs és 1 db szervízkulcs járt. A szervízkulcs szürke, az nem jó. Fekete kell!

Kicsit megkésve reagláok...köszönöm a választ.
Ezek szerint ki kell bontani a középkonzolt és ott lesz valahol a rádió környékén, belül?
S ha cserélem a vezérlőt, akkor kulcsokat/zárgarnitúrát is cserélnem kell?

Köszönöm!
E11 1.4 VVTi Hatchback 2000/03
E12 1.4 VVTi Wagon 2004/12

...és még néhány OFF ;)

Corolla1984

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6106 Dátum: 2010.12.08 17:43:23 »
Sziasztok!

E8-as Toyota Corollához mechanikus ablakemelő szerkezetre lenne szükségem. Aki tud kérem segitsen! Válaszotokat előre is köszi  :cry:
ellosztok! Miki vagyok.
Van egy Toyota Corolla 1.8 DX diesel gépem ami 1984-es évjáratú.

Robika899

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 44
  • drágaszágom...
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6107 Dátum: 2010.12.08 19:14:29 »
Hali!

99-es corollám központi vagy hengerenkénti befecskendezésű?

Érdemes-e gázosra alakítani? Tapasztalatok,vélemények?
JAPAN CARS 4 EVER!

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6108 Dátum: 2010.12.19 10:05:21 »
Tegnap beszélgettünk egy haverommal és szóba került, hogy az ABS vajon egyszerre "hat" mindkét első kerékre vagy külön jeladója van a kerekeknek és csak annál lép működésbe, amelyik megcsúszik?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6109 Dátum: 2010.12.19 10:16:46 »
A második verzió: 4 különálló szenzor, külön vezérléssel.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6110 Dátum: 2010.12.19 11:14:35 »
Tegnap beszélgettünk egy haverommal és szóba került, hogy az ABS vajon egyszerre "hat" mindkét első kerékre vagy külön jeladója van a kerekeknek és csak annál lép működésbe, amelyik megcsúszik?

Kerekenként szenzor és kerekenként avatkozik be!
Xanyi

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6111 Dátum: 2010.12.19 13:34:20 »
Legalábbis mostanában. Anno még nem volt kerekenként külön vezérelve...
Gabe 254.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6112 Dátum: 2010.12.19 13:35:26 »
Legalábbis mostanában. Anno még nem volt kerekenként külön vezérelve...

Igen, de azért az már elég régen volt. Legalább 10 éve már kerekenként van!
Xanyi

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6113 Dátum: 2010.12.19 14:30:08 »
Legalábbis mostanában. Anno még nem volt kerekenként külön vezérelve...
Már a '98-as tervezésű Picassomon is így volt  ;)

TZoli

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6114 Dátum: 2010.12.19 14:42:30 »
Hajajj, már a 93-as OFF Audi 80 TDI-n is kerekenként van vezérelve

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6115 Dátum: 2010.12.19 14:48:43 »
Legalábbis mostanában. Anno még nem volt kerekenként külön vezérelve...

Igen, de azért az már elég régen volt. Legalább 10 éve már kerekenként van!
Hogy lehet nem kerekenként? El se tudom képzelni :hmmmm:

TSityu

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6116 Dátum: 2010.12.19 15:02:32 »
A két első mindig kerekenként volt, nagyon régen volt olyan, hogy a két hátsó egyszerre. De az is olyan régen volt, hogy talán nem is igaz.  ;)

tom74

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 465
  • '07 AURIS 2.0 D4D SOL.'05 Yamaha Fz6S
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6117 Dátum: 2010.12.19 15:36:54 »
automata ablaktörlésnél aha bekapcsol akkor a féket is szárítja úgy hogy picit fékezi? vagy ez nem olyan  :hmmmm:

AURIS 2.0 D4D SOL Yamaha Fz6S  kawasaki zx-10r SCANIA 93H

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6118 Dátum: 2010.12.19 16:39:32 »
Legalábbis mostanában. Anno még nem volt kerekenként külön vezérelve...

Igen, de azért az már elég régen volt. Legalább 10 éve már kerekenként van!
Hogy lehet nem kerekenként? El se tudom képzelni :hmmmm:
Némi olvasnivaló. Egyébként pl a pick-upoknál elég gyakori volt, hogy nem 4csatornás ABS volt bennük. Hogy csak egy példát hozzak: az F-szériás Fordoknál vezették be elsőként 1987-ben a hátsó tengelyre ható ABS-t. És azért ez még nem történelem előtti időket jelent. Elég csak Palaczk nagyon is valós Camryjére gondolni.
Gabe 254.

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6119 Dátum: 2010.12.19 20:20:13 »
Azért megjegyezném, hogy jeges-havas úton jártam már úgy, hogy simán felmentem a hegyre, lefele viszont darált az ABS a kocsi meg gyorsult, és meg kellett álni a lejtő közepén!

( Még szerencse, hogy a Hiluxban középen nincs difi, így összkerék állásban a kézifék 4 kerékre hat - az ABS meg csinálhatott amit akar, a gép szépen megállt  -legalább ezekben a gépekben beiktathatnának egy ABS OFF gombot! ami kb 40-es tempó alatt lenne aktív!)

-Régebbi gépekben, elég gyakori volt a két első+közös hátsó ABS jeladó, de ez már egy 72-es kiadású gépjárműelektromosság könyvben is úgy szerepel, hogy a jó megoldás a 4 jeladós verzió.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!