Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2897347 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3510 Dátum: 2009.06.06 14:46:18 »
Nekem totál be van rozsdásodva a kuplung munkahengerem : 31470-12111 cikkszám.

Ez E12-es hiba vagy csak nálam ilyen ?? Gondolkodom a cseréjén is, mert van ott 2 csavar, amivel oda van a helyére rögzítve de lassan már ki sem lehe t csavarni a rozsdától ezeket.

Úgy érted, hogy a külseje rozsdás? Ez nem probléma, amíg megfelelően működik.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3511 Dátum: 2009.06.06 14:48:05 »
Ezt én is tapasztaltam már egyszer-kétszer hogy ilyenkor nehezebben indul, de még mindig beindult 1.-re, csak nagyon vérszegényen, kb a 3-4 tekerésre...

Ez nem hiba; ha 3.-4. önindító-fordulatra beindul a motor, az teljesen normális. A Carinánk pl. mindig, rutinszerűen a 4.-5. fordulatra indult; általában az Avensisünk is a 3.-4. fordulatra indul.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Cisc0

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 236
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3512 Dátum: 2009.06.06 16:24:28 »
Ez nem hiba; ha 3.-4. önindító-fordulatra beindul a motor, az teljesen normális. A Carinánk pl. mindig, rutinszerűen a 4.-5. fordulatra indult; általában az Avensisünk is a 3.-4. fordulatra indul.
Ezt a 3-4-et csak úgy mondtam, lehet több, lehet kevesebb.
Értsd: több fordulat kell neki mint máskor és ezeknek a fordulatoknak elég erőtlen a hangja, nem érzem azt a "robbanékony", dinamikus indítást mint pl. ha reggel indítom hidegen. De szerencsére csak néha fordul elő. ;)
'05 Corolla HB 1.4 D-4D

TSityu

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3513 Dátum: 2009.06.06 17:45:08 »
Nekem totál be van rozsdásodva a kuplung munkahengerem : 31470-12111 cikkszám.

Ez E12-es hiba vagy csak nálam ilyen ?? Gondolkodom a cseréjén is, mert van ott 2 csavar, amivel oda van a helyére rögzítve de lassan már ki sem lehe t csavarni a rozsdától ezeket.

Az enyém pont ugyanilyen rozsdás, ha nem kiállításra viszed szerintem ne foglalkozz vele. Cserélni ráérsz, ha majd elromlik.

TSityu

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3514 Dátum: 2009.06.06 17:50:33 »
Ez nem hiba; ha 3.-4. önindító-fordulatra beindul a motor, az teljesen normális. A Carinánk pl. mindig, rutinszerűen a 4.-5. fordulatra indult; általában az Avensisünk is a 3.-4. fordulatra indul.
Ezt a 3-4-et csak úgy mondtam, lehet több, lehet kevesebb.
Értsd: több fordulat kell neki mint máskor és ezeknek a fordulatoknak elég erőtlen a hangja, nem érzem azt a "robbanékony", dinamikus indítást mint pl. ha reggel indítom hidegen. De szerencsére csak néha fordul elő. ;)

Suzuki , Honda, Toyota, nekem mindhárom volt, és mindegyik ugyanezt csinálta. Furcsálltam én is, de mindig beindult, én nem agyaltam rajta.

TSityu

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3515 Dátum: 2009.06.06 18:27:55 »
Sziasztok,

Nincs valakinek elfekvőben, kb 0.5l castrol taf-x?

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3516 Dátum: 2009.06.06 20:01:10 »
Sziasztok,

Nincs valakinek elfekvőben, kb 0.5l castrol taf-x?

0,45l ???
-friss, a többi részét kb 2 hete öntötték be a difiműbe.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Velkó

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3517 Dátum: 2009.06.06 21:00:33 »
Hahó!
A helyzet az, hogy egyáltalán nem indul be, bármennyit is teker az önindító(persze az akksit nem akartam eddig egyszer sem lemerítenijavascript:void(0);) Egyébként ki is cseréltem, mert első nekifutásból arra gondoltam, hogy öt év után már megadhatja magát egy akku. Csak aztán eléggé pofára estem.

tutinet

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3518 Dátum: 2009.06.06 23:00:31 »
Hahó!
Egyébként ki is cseréltem, mert első nekifutásból arra gondoltam, hogy öt év után már megadhatja magát egy akku. Csak aztán eléggé pofára estem.

Miért estél pofára ? A régi akkud is jó még ?
Az enyém is 5 éves lesz lassan de idén nem is akarok az akkuval foglalkozni. Semmi baja eddig.

Cisc0

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 236
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3519 Dátum: 2009.06.06 23:07:22 »
Suzuki , Honda, Toyota, nekem mindhárom volt, és mindegyik ugyanezt csinálta. Furcsálltam én is, de mindig beindult, én nem agyaltam rajta.
Én opeles voltam és ott nem találkoztam ilyennel.
Amíg beindul engem sem izgat különösebben, sose legyen nagyobb baja, de azért ha valaki tudja az okát, akkor ne tartsa magában.
'05 Corolla HB 1.4 D-4D

TSityu

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3520 Dátum: 2009.06.06 23:28:03 »
Én opeles voltam és ott nem találkoztam ilyennel.

Aszem azt nem is említettem, sem a Renault-ot..... Sem a Peugeot-ot..........Sem a Fiat-ot.................... :D

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3521 Dátum: 2009.06.07 08:21:33 »
TSityu,

Megneztem a kuplung csapagyat ismet. Valoban elter a gyari cikkszam, de a merete azonos, meg a kinyomovilla is cikkszamra azonos nalad es nalam. A BRG840-es minden 1/2/3 ZZ-FE Corolla/Celica mocihoz illesztheto ami benzines. Az 1.4-es 4ZZ-FE valoszinu, a meret megintcsak azonos lehet, csak a erossege mas.

Mivel a 2ZZ-s Celica csapagya 100%-ra azonos az en csapagyammal, kizart, hogy neked ne passzolna.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3522 Dátum: 2009.06.07 09:42:02 »
Hahó!
A helyzet az, hogy egyáltalán nem indul be, bármennyit is teker az önindító(persze az akksit nem akartam eddig egyszer sem lemerítenijavascript:void(0);) Egyébként ki is cseréltem, mert első nekifutásból arra gondoltam, hogy öt év után már megadhatja magát egy akku. Csak aztán eléggé pofára estem.

Bizonyos Corollaknal volt ilyen hiba. Leallitas utan az uzemanyagszivattyu nem kepes eleg nyomast letrehozni. Nem biztos, hogy ez a gondod, de erdemes lenne ranezni. A hibat uj tervezesu alkatresszel javitottak, aminek a cikkszama azonos maradt!
Keress ra a T-EG053-06.pdf-re ezen a weboldalon: http://matrixowners.com/index.php?showtopic=64238

Masik lehetseges dolog: T-EG044-06 motorvezerlo elektronika frissites szukseges.

Harmadik lehetseges dolog: T-EG018-05
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.07 10:06:41 írta mozso »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3523 Dátum: 2009.06.07 11:48:04 »
Miért estél pofára ? A régi akkud is jó még ?
Az enyém is 5 éves lesz lassan de idén nem is akarok az akkuval foglalkozni. Semmi baja eddig.
Az én akksim is még az eredeti gyári, és már elmúlt 5éves a verda. Kiváncsi vagyok meddig bírja. Elvileg idén, még a tél előtt ki akartam cserélni, de jelen állás szerint nem fogom, hisz működik. Mondjuk nem szeretnék valahol lerobbanni, mert pont ott adja meg magát az akksi.

TZoli

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3524 Dátum: 2009.06.07 13:26:11 »
Komolyabb villamossági műhelyekben vannak akkuteszterek, amik százalékra kiírják hogy milyen az akkud állapota.