A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
uuu mester ne haragudj nem vágtam, hogy te ilyen nagypályán nyomod. Ígérem ezentúl, bármi gondunk lesz csak és kizárólag hozzád fordulunk mindig is mondtam, hogy ilyen fullos vérprofi arcokra van szükség a fórumon. Én maradok a kispályánál
Idézetet írta: Villi - 2010.04.06 12:33:19Az 1.3-as motort felváltotta egy új 1,33-as motor, 6 sebességes váltóval, ezért vannak az eltérő adatok.De mintha a másik kettő is változott volna, piezoelektromos befecskendezés, valvematic, ilyesmi.
Az 1.3-as motort felváltotta egy új 1,33-as motor, 6 sebességes váltóval, ezért vannak az eltérő adatok.
Az ezres nem változott.
Konkrétan milyen adatok változtak az adatlap szerint?
a nyomatéka nőtt 190-202 Nm-re,
motorkod is változott? lehet aszerint kéne mindegyiknek topic..... vagy minden hsz elé motorkod...
jut eszembe dizel fogyasztásbeli előnyei benzineshez képest hol jönnek ki (átlagba) inkább? hosszú országúton vagy városi 10kmes távokon vagy...?
Eddigi tudásom szerint az ezres nem változott semmit. Ekkora fogyasztáskülönbség a gumimérettől is változhat. Egyiknél a 185-öst vették alapul a másiknál az alaphoz járó 165-öt. Esetleg az áttétel változott volna? Xanyi?
Idézetet írta: Fade - 2010.04.07 02:48:17motorkod is változott? lehet aszerint kéne mindegyiknek topic..... vagy minden hsz elé motorkod... A ránc felvarrás utáni D-4D motorkódja: 1ND-TV