Nyugi, majd lesz ha:
1) magasabb arányban teszel bele E85-öt
2) többet mész vele és felgyullad a Check Engine lámpa
Állítólag ha lassan szoktatod a kocsit az E85-höz, akkor az ECU hozzátanul, de átalakító nélkül a többletfogyi miatt pont nem éri meg etanolt használni. Azzal meg sok idő, míg megtérül és fontos, hogy mennyiért tudsz E85-öt tankolni persze. Remélem, benzinszűrőt párszáz km után cseréltél.
Nem tervezed vezetni a fogyidat a Spritmonitoron?
igen, igen, ezeket a hozzászólásokat én is mind végigolvastam, de nincs két egyforma stílusban vezető ember... és révén, hogy műszaki gondolkodású ember vagyok, szeretek mindenről magam meggyőződni. Ezért a teszt. Ha nincs megtakarításom a hónapban min. 5000 Huf, akkor hagyom az egész E85 mizériát.
Amúgy, nem ismerem a Spritmonitort, de érdekel a dolog.
Szűrőt még nem cseréltem, de mindössze 148km-t mentem eddig a mixel, nem rángat, nem jár egyenetlenül, nem világít a check control sem, úgyhogy még hagyom és figyelek...
[a csatolmányt egy admin törölte]