Zó:Nincs klímám, és ha utólagos beépítésben gondolkodsz felejtsd el gyorsan
Annyi mindent kell szerezni hozzá, hogy egyszerűbb (és olcsóbb) egy komplett, klímás alkatrészautót venni, mint egyesével összevadászni az alkatrészeket. És még akkor is találnod kell valakit aki elvállalja a cserét (persze meg lehet próbálni egyedül is, de nem egyszerű).
Én is gondolkodtam rajt, pláne hogy az új motoromon annó rajt is volt a kompresszor, de lebeszéltek róla. Így lekerült a kompresszor, azóta már el is adtam, megspóroltam magamnak egy csomó idegeskedést meg pénzt, és nem vesz el a klíma egy lovat se a motortól
Persze van amikor jól jönne mert úszok a kocsiban, de hát ez ilyen
olahjojo1990:Chiptuningnak tényleg nem nagyon van értelme Toyotánál (sőt a legtöbb japán autón), ezek a fránya japók gyárilag is elég jóra megírták a vezérlést
Nem is nagyon lehet szerintem kapni, és ami talán hozna lóerőtöbbletet, biztos hogy brutál fogyasztásnövekedést okozna, és valószínű nem is lenne egészséges a motornak.
Piggyback / standalone más tészta, előbbit akkor használják ha valami olyan módosítás van a motoron, amihez hozzá kell igazítani a vezérlést, mert az ECU nem tudja, utóbbit meg akkor, ha lényegesen átépítik a motort, és már használhatatlan hozzá a gyári ECU.