Demegab, illetve Titánosok!
Mivel a telefonos egyeztetés nem járt sikerrel, megpróbálkozom itt a kérdéssel, hátha így okosabbak leszünk.
A volt Corollámat (2003-as, 1.4) továbbadtam apósomnak. Tavaly garanciában lett cserélve benne VVT-i vezérlõ. Egy évig nem volt semmi gond. Aztán az idén tavasszal ismét megjelent a motorhibát jelzõ ikon. A hároméves szervízre már apósom vitte hozzátok a kocsit, egy érzékelõt ki is cseréltetek benne garanciában. Kb 1-2 hétig nem jelzett a lámpa, de aztán újra kezdte. Apósom telefonált, lerázták (kollégáid). Újra telefonált, ígérték, hogy visszahívják. Nem hívták két hétig, újra telefonált, megint leráztá(to)k.
Kérdéseim:
1., A garanciaidõn belül jelentkezett hiba orvoslása nem sikeres, és a garanciaidõn túl továbbra is fennáll, akkor az még garanciális, nemdebár? Ugyanis a hiba bejelentése idõben megtörtént. Arról meg a vevõ nem tehet, hogy a szervizben nem sikerült 100%-ig orvosolni a dolgot elsõ körben.
2., Ha esetleg mégsem így lenne, akkor miért nem lehet megmondani a kedves ügyfélnek, hogy megnézitek a hibát, de lehet, hogy a javítás már nem garanciális? (aztán majd ezen lehet vitatkozni)
3., Ha visszahívást ígértek, akkor ez miért nem történik meg? Az ügyfél ugyanis türelmesen vár. Egy darabig.
4., Ha az ügyfél van olyan kedves és õ hív vissza Titeket, akkor miért kell lerázni mindenféle mondvacsinált ürüggyel?
Most lehet, hogy ez nem jó pont, de nagyon a szívemen viselem a kocsi sorsát, mivel én hibátlanul adtam el (vagyis úgy tudtam), de eladás után egy hónappal már megjelentek a hibajelzések. És emiatt én is kellemetlenül érzem magam, mivel az egész ügy április eleje óta húzódik...
Válasz lehet itt is, vagy PÜ-ben. De az is elég, ha felhívjátok az ügyfelet. A száma ott van valamelyik kollégádnál. Ez utóbbi lenne szerintem a :10: