péntek este óta megvan a d4d mmt corollám!
most 1,5 éves, és nagyon könnyû megszokni és megszeretni. eddig kb 500 km-t tettem bele, rövid tapasztalatok:
+ váltó majdnem teljesejn optimálisan kapcsolgat, egyedül meredek emelkedõn rángat néha
+ ülése kellemes
+ futómû gyönyörû átmenet a sportosság és a kényelem között
+ masszív, nagyon masszív karosszéria, nem nyikorog, nem csavarodik
+ motor jól pörög fel, könnyen eléri az óra szerinti 180-at, alapjáraton pedig nem kerreg, egyedül erõs gyorsításkor szûrõdik be a dieselhang
+ fogyasztás eddigi átlag 5,2, fõleg BP és környéke, kevés dugóval
+ fék szuper!
+ nagy tempónál is halk
+ ajtók finoman "puffannak" becsukódáskor
+ a gyári zene elfogadhatóan szól
- hirtelen nem is tudom, végig kell gondolnom
- a kétszínû mûszerfal megvilágítás gagyi
- gyenge motorfék, lámpához gurulásnál jobban kihasználnám (ekkor átpöckölöm kézi módba, s úgy gangolok vissza)
kérdések:
? parkoláskor szoktátok e E-ben vagy R-ben hagyni? terheli-e a váltót?
? váltózárat lehet-e kapni ebbe a típusba?
figyelem az olajszintet, állítólag elõfordulhat olajfogyasztás, amit gariban cserélni fognak. vannak még averzióim, hogy mennyire lesz tartós, hiszen ez az egyik elsõ Mo-ra beérkezett darab.