Miért nem teszed fel a kérdéseidet Katona Ernő úrnak (alvazvedelem.com)? ...
Az oldalon lévő képek többet mondanak ezer szónál.
Azt mire alapozod, hogy egy olyan cég, mint a Dinitrol, nem szerzi be az autógyáraktól a dokumentációt? Van erre nézve valami konkrét információd, vagy csak feltételezed ezt?
Nincs a Dinitrol cég pénzügyeiről a tételes kimutatásom, de van fogalmad milyen óriási összegről van szó.? Milyen pénzeket fizetnek pl. a márkaszervizek, tipusonként, tanfolyamokért... . Éppen elég kiadás egy gyártónak az új fejlesztések megfelelő, korrekt tesztelése. Persze "beszerzés"-en sok mindent érthetünk ... .
Az viszont a cég nyilvánosságra hozott dokumentációiból kiderült, hogy az alkalmazott technikák ellentétesek több típus gyári technológiájával. Ez utóbbi tény, nem feltételezés. Az is világosan látható, hogy az általuk alkalmazott metodika nem igényli a gyári dokumentáció meglétét. Az adott típushoz megfelelő kezelési stratégia kidolgozásához elég pl. egy ügyfélautó, vagy egy bérautó.
Ez nem csak alvázvédelemben van így, a YHSD-m (mivel az elsők között került értékesítésre) több más területen is kisérleti nyúl volt.
Kellő darabszámon szerzett gyakorlat után nagy százalékban egy szinte teljesen ismeretlen járművön is nyom nélkül megoldható
az utólagos védelem elvégzéséhez szükséges típus ismeret megszerzése.
A komoly,tartós védelem kifejlesztése és
tesztelése viszont hosszadalmas és nagyon pénzigényes folyamat.