Sziasztok!
Nagyon fájó szívvel, de családosan úgy döntöttünk hogy tovább lépnénk, ezért eladóvá vállt a kislányunk
1993-as gyártmányú 1,6 XLI Carina, ferdehátú 116LE, japán dög
Messzire nem megyünk és nem off-ot veszünk hanem a kisfiát, egy avensist
Első körbe gondoltam ide rakom föl hátha van köztetek aki tovább szeretne foglalkozni vele.
Nem árulok zsákbamacskát, leírom ami eszembe jut róla, és többen követtétek már a baját búját, szóval letagadni se tudnék semmit.
2015.02-ben vettem 369.450km-el, tuladjonkép 1 évig csak a garázsban állt, így lényegében 2 éve van nálam aktív használatban.
Ezen idő alatt cserélve lett benne.
-vezérműszíj
-feszítőgörgők
-vízpumpa
-szelepfedéltömítés
-légszűrő, pollenszűrő
-10.000km-enként olajcsere Castrol Magnatec 10w40 (néha próbaképp volt más márka is, de mindíg visszatértem hozzá, a legutóbbi cserénél is azt kapott már)
-10.000km-enként olajszűrő
-teljes kuplungszerkezet csere
-első tárcsafékekben pofák, mert még a tárcsán van bőven
-komplett hátsó dobfék
-jobb első fékmunkahenger csere
-első féltengelyszimeringek
-hátsó két stabipálca
-még az előző tulaj fékcsöveket cserélt
-szintén ő kézifékhuzalt is cserélt
-nemrégiben elment a fékolajam, kiderült hogy a bal első fékmunkahengernél valami tőmítés mellett ment el az olaj, azt javították és kapott
-új fékolaj
-nyárom gyertyák cseréje
-gyújtáskábel csere
-gyujtásfedélt és rotort megnézték, szerelő szerint az pár éve lett cserélve, ahhoz nem nyúltak.
-belevittek egy felesleges szelepszárszimering cserélbe, úgyhogy az is megvan
-2 hónapja cseréltem az összes külső izzót, fényt, index, fék stb.
viszont itt a negatívum is
-2017.11.05-én lejár a műszaki
-még mindíg eszi az olajat. legutóbb mérve 3000km alatt 0,5L
-karosszériásnál voltam vele, és hát sajnos megindult a rozsda... kerékíveknél hólyagosodik, főként hátul. alánéztem és láttam hogy a küszöböt eszi, ajtók alját csipegeti, de a legrosszabb hogy a bal első lengőkar fölfelé néző csavarja fölötti karosszéria összekötő részt átette a rozsda, azt mondták az nem para, simán javítható, kiesni nem fog a kerék.
-futóművesnél tanácsolták a jobb első gömbfej cserélt mert hát tényleg ropog, lassú tempónál, nagy ívnél különösen.
-én még a szervófolyadék cserét is megcsinálnám mert mostanában induláskor kezd hangja lenni a szervó motornak, gondolom 100éves már benne a folyadék.
Összességében nem lenne egy vészes dolog, és rettenetes dolog felújítani, ha lenne rá még vagy fél évem, de a vizsgáig esélytelennek tartom részemről, mert a családban nincs több autó így nem pihentethetem sokáig.
Mindezek a hibák mellett, én rettenetesen elégedett vagyok vele, hihetetlenül szerettük és hiányolni is fogjuk ha már nem lesz köztünk. Szeretem a fürge motorját. Fogyasztása is elviselhető. Vegyesben 7,2 eszik nekem konstansan, pedig pilisi hegyet mászok vele minden nap munkába járásnál. Pályán olyan 6-6,2L volt átlagban.
Óra állás: 405.000km
Nem szeretném kirakni elsőre a hahura hogy valaki azért vegye hogy összetörje, vagy szétbarmolja és eladja kilóra, ennél nekünk többet ér. Hátha valaki felkarolja és foglalkozik vele.
Árban nehéz mit mondani, mert pofátlanul sokat sem szeretnék kérni tőle.
Irányárként 250.000E-ben gondolkoztunk.
Bárit érdekel vagy kérdése van vagy bármi n fogja vissza.