Sziasztok gyerekek!
Kb egy éve jártam nálatok, úgyhogy beszámolok.
Az alap hiba az volt, hogy ette az olajat (vagy inkább zabálta) az 1.8 VVTI. Nagyon nehezen sikerült embert találni, aki hajlandó volt foglalkozni vele, és szétkapta a blokkot. A Toyota sem csinál ilyet, ők blokkot akartak cserélni, ami kb kétszer annyi lett volna, mint az autó piaci értéke. Nem írom le a tortúrát, és a részleteket, mert az egy oldalt venne el a fórumból. A lényeg, hogy pöpec állapotban volt minden a motorba, kivéve a gyűrűk. Szimering, meg gyűrű csere, kis tengely egyenesítés meg ami még illik, és 2 kilóba megállt a sztori. Azóta ment 15 ezret, és jelentem, egy milliliter olaj nem hiányzik belőle
. A sztori sikeres volt. Most már csak a másik hibát kéne megtalálni, hogy miért dús a keverék. Ez régóta fent áll. Most azt a tippet kaptam, hogy valahol repedés lehet a légbeszívásnál, amit már nem érzékel a légtömegmérő. Alkatrészek cserélve voltak egy tesztelés erejéig, a masina nem dob hibakódot, de látom a második szondja feszültség szintjén, hogy esetek többségében rossz a keverék arány. Majd meglátjuk, most másra kell a lóvé, de jövőre ebbe is beleássuk magunkat.