A T1-R-nek kifejezetten jó az aquaplaning képessége! Általánosságban elmondható, hogy ez egy jó alternatíva ennyi pénzért.
A Premium Contact nekem anno Mercedes E osztályon volt és mit mondjak, hatalmas csalódást okozott. A Sport Contact más téma, mert az rendben van!
A Dunlop Sport response-al szintén vegyesek a tapasztalataim. Hajlamos az is felkeményedésre és a vízen tapadása sem az erőssége.
A Michelinnek a Primacy-ja ebben a méretben van egyáltalán? Én úgy tudom csak Energy Saver, ami viszont szintén eco...
Nézd, nekem tök mindegy, ki mit rak az autója alá guminak, csak egy közepes összteljesítményű abroncsot én nem ajánlgatnék. A Toyonak az a legnagyobb baja, hogy bizonyos jellemzőiben élvonalbeli, bizonyos jellemzőiben, pedig, átlag alatti. Nem kiegyensúlyozott típus. Az ára jó, csak ennek "ára" van.
A nagy gyártók abroncsai kiegyensúlyozottan magas színvonalúak.
Nem véletlen, hogy a legnagyobb gumitesztek döntőjébe általában nem fér be a Toyo, pedig pl. az AutoBild legalább 15 típust küld a döntőbe. A Toyo nedves burkolaton történő vészfékezésnél eddig szinte minden évben elvérzett. Eleve itt bukott a többihez képest.
Persze, lehet legyinteni ezekre a tesztekre, csak ha megnézi az ember a többi nemzetközi tesztet is, láthatja, hogy nagyjából azonos típusokat hoznak ki az ajánlott kategóriába.
Tehát, csak arra akarok célozni mindezzel, hogy a Toyo is választható, sőt, adott esetben ajánlható gumitípus, csak tisztában kell lenni a gyengeségeivel is, mert nem egy ún. "ultimate" abroncs. Az ára kb tükrözi is, hogy hova tartozik. Aki rendszeresen jár pl. autós pályanapokra, annak kiváló választás, ez nem is kérdés, hiszen, ezek a rendezvények ideális esetben, száraz, meleg aszfalton zajlanak.